اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213893
تاریخ انتشار: 1397/05/04 12:22
سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حضور در بیمارستان در جریان روند درمان و مداوای این فرمانده 8 سال دفاع مقدس قرار گرفت.

عصرجهان-پس از این که سردار نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل جراحات شیمیایی 8 سال دفاع مقدس در بیمارستانی در شیراز بستری و مورد عمل جراحی قرار گفت مسؤولان  و فرماندهان عالی کشوری و لشکری از این فرمانده عیادت کردند.

بنا به همین گزارش سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم با حضور در بیمارستان در جریان روند درمان و مداوای این فرمانده 8 سال دفاع مقدس قرار گرفت.

سردار حاجی‌زاده فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز بر بالین سردار جواد عظیمی‌فر رفت و از وی عیادت کرد.

همچنین مسؤولان ارشد استانی از جمله علی‌محمد احمدی و سایر مدیران و رؤسای سازمان‌ها با حضور در شهر شیراز از این سردار جبهه‌ها عیادت کردند.

سردار جواد عظیمی‌فر از فرماندهان عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و معاون مهندسی رزمی نیروی زمینی سپاه و همچنین مسؤول انسداد مرزهای کشور است که به جز این مسؤولیت‌ها در رده‌های دیگر و مدیریت‌های مختلف در بدنه سپاه مشغول انجام وظیفه و خدمت کرده و در 8 سال دفاع مقدس در جبهه‌های غرب و جنوب حضور مستمر و مؤثر داشته است.

منبع/فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*