اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213894
تاریخ انتشار: 1397/05/04 12:26
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از دستگيري ۴ نفر زورگير در شهرستان گچساران خبر داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ “سيد محمد موسوي” گفت: مأموران کلانتري ۱۲ شهري اين شهرستان در پي مراجعه یکی از همشهريان مبني بر اين که جهت تفريح به یکی از روستاهای اطراف شهرستان رفته بوديم که چند نفر ناشناس با توسل به زور و استفاده از سلاح سرد و گرم دست و پای آن ها را بسته و اقدام به سرقت وسايل کردند.

وی بیان کرد: با توجه به اهميت موضوع مامورين کلانتري ۱۲ شهري با تشکيل کارگروهي از کارآگاهان خبره جهت شناسايي و دستگيري متهمين وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی گچساران تصریح کرد: با شگردهاي پليسي و انجام یکسری کارهاي اطلاعاتي در سطح حوزه استحفاظي متهمين با هويت معلوم با هماهنگي مراجع قضايي در چند عمليات هم زمان و در چند نقطه متفاوت شهر دستگير و به کلانتري انتقال و پس از تشکيل پرونده و تحقيقات مقدماتي تحويل مقام قضايي شدند .

موسوی عنوان کرد: در تحقيقات مقدماتي ۴ نفر متهم دستگير شده با هويت معلوم به جرم خود اقرار و اموال سرقتي از آن ها کشف و ضبط شد و خودرو هاي آن ها نيز توقيف و به پارکينگ منتقل و متهمين روانه زندان شدند .

در پايان سرهنگ سيد محمد موسوي” از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي، نسبت به ارزش ها و جامعه خود حساس بوده و درتوليد امنيت نقش خود را ناچيز نشماريم و همواره ياريگر پليس شویم و بر تفريحات فرزندان خود نظارت کافي داشته و از حمل و نگهداري اشيا قيمتي در خودرو ها خود داري و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طريق پل ارتباطي ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*