اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213919
تاریخ انتشار: 1397/05/04 20:53
مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه کارون ۳ ایذه عنوان کرد: آتش سوزی دیشب در اطراف نیروگاه بود که خوشبختانه هیچگونه آسیب جانی و مالی نداشت

عصرجهان/ ایذه علی شاه ولی مدیر روابط عمومی شرکت مدیریت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه کارون 3 با بیان اینکه آتش سوزی هیچگونه خسارت جانی و مالی نداشت افزود: طی دو روز گذشته حاشیه های محوطه این شرکت که شامل درختان بید و علفزارهای ‌طبیعی می باشد بر اثر عوامل طبیعی و گرمای زیاد دچار آتش سوزی گردید که با هوشیاری وحضور بموقع عوامل اطفاء حریق وآتشنشانی مهار گردید.

وی اظهار کرد: آتش سوزی ذکر شده خوشبختانه هیچ گونه خسارت جانی و مالی در بر نداشته است و قبل از اینکه آتش گسترده و به اطراف سرایت کند خاموش گردید .
شاه ولی گفت: با توجه به وجود کمیته های مختلفی از جمله کمیته بحران، کمیته ایمنی و بهداشت، کمیته اطفاء حریق و آتشنشانی مجهز و کارآمد در این شرکت همزمان با فروزان شدن شعله های آتش، با آن مقابله کرده و آن را مهار نمودند.
مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه‌ کارون ۳ با اشاره به خبرهای کذب در فضای مجازی در مورد آتش سوزی فوق گفت : این حادثه بصورت گسترده وحجیم نبوده است و ارزش خبری هم نداشته است ولی با توجه به فضای مسموم مجازی که در بسیاری از مواقعه خبرهای کذب انتشار میدهد ما بر آن شدیم تا بصورت تصویری این حادثه را به عرض هموطنان گرامی برسانیم.

علی شاه ولی مدیر روابط عمومی سد و نیروگاه کارون3 گفت: با اطلاع رسانی سریع پرسنل حراست ، مدیرعامل و تمامی مسئولین شرکت در موقعیت این حادثه حضور پیدا کرده و با هماهنگی لازم به این حادثه پایان دادند و خوشبختانه این آتش سوزی با فاصله زیادی تا ساختمان های اداری و شرکت بوده وهیچ آسیبی به تاسیات وارد نگردیده است.
خبرنگار : فیروز بیگلری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*