اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213925
تاریخ انتشار: 1397/05/05 23:55
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی امام جمعه باشت گفت: مسئولین باید بر روی مسائل معیشتی و اقتصادی ملت تمرکز کنند زیرا همه مردم حامی انقلاب هستند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام عبودی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر باشت با تبریک هفته مهارت و تشکر از پرسنل فنی و حرفه ای شهرستان باشت، اظهار داشت: با وجود معضل بیکاری در کشور یکی از بهترین کارها، حرفه آموزی است و باید جوانان و مردم را به این سمت برد مخصوصاً اینکه همه توقع پست های دولتی دارند.


وی افزود: اداره فنی و حرفه ای اقدام به آموزش حرفه های مناسب و رایگان نموده که می توان به واسطه حرفه آموزی از تسهیلات مشخص شده توسط نهادهای کمیته امداد و بهزیستی بهره برد.
امام جمعه باشت با تذکر به مجموعه فنی و حرفه ای ابراز داشت: قطعاً باید دقت شود که حرفه آموزی به سمت مدرک گرایی نرود و در این میان نیز هیچ نوع سفارش و رابطه دخالت نداشته باشد.
حجت الاسلام عبودی فنی و حرفه ای را یکی از دستگاه های موفق در خدمترسانی دانست و ادامه داد: این نهاد می تواند در جهت اشتغال نسل جوان یاری گر باشد و البته مردم نیز باید با استقبال از این دوره ها دست اندرکاران را به ادامه مسیر تشویق و ترغیب نمایند.
امام جمعه باشت در ادامه به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: یاوه گویی های آمریکا، طراحی جنگ اقتصادی علیه مردم ایران و سخنان کوبنده سردار قاسم سلیمانی و رییس جمهور کشورمان از مهمترین این موارد است.
حجت الاسلام عبودی ابراز داشت: جواب دندان شکن و کوبنده قاسم سلیمانی به یاوه گویی های رییس جمهور آمریکا نشان دهنده اقتدار جمهوری اسلامی است.
وی ادامه داد: همانگونه که سردار سلیمانی گفته اند ما از ترامپ به خود او نزدیکتریم و مدافعین حرم این آمادگی را دارند تا مقتدرانه جلوی استکبار بایستد.
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه مسئولین باید در کنار اقتدار ملت ایران برای رفع مسائل اقتصادی تلاش کنند ، ابراز داشت: مسئولین باید بر روی مسائل معیشتی و اقتصادی ملت تمرکز کنند زیرا همه مردم حامی انقلاب هستند و برای آن خون و جوان داده اند و این مشکلات برای مردم آزاردهنده است.
امام جمعه باشت داعش را سند ننگینی از اقدامات خبیثانه آمریکا در جهان دانست و افزود: به اذعان ترامپ داعش را اوباما تأسیس کرد و این نوزاد آمریکا توسط رزمندگان اسلام نابود شد.
حجت الاسلام عبودی سخنان انقلابی و صریح رییس جمهور کشورمان را ستود.
وی در ادامه به انهدام دو ناو نفت کش عربستان توسط مقاومت مردمی یمن اشاره کرد و افزود: این اقدام رزمندگان یمنی موجب بسته شدن تنگه باب المندب و آمادگی امارات برای خروج نظامیانش از جنگ با یمن شود.
امام جمعه باشت در پایان به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در شهرستان باشت در 5مردادماه 90 اشاره کرد و گفت: در این مدت برای بیان مشکلات مردم که وظیفه اصلی ما است تلاش کردیم.
حجت الاسلام عبودی با تشکر از مردم شهرستان باشت، خود را نوکر این مردم خواند و تصریح کرد: تا آخرین لحظه مأموریت خود در این شهرستان برای این مردم تلاش می کنم و به وجود همه آنها می بالم.
وی با تشکر از حمایت های مردم از نماز جمعه و ستاد نماز جمعه، از فعالیت های حجت الاسلام بلادی امام جمعه موقت شهرستان نیز تقدیر و تشکر نمود.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین دکتر عبودی به عنوان مدیرکل حوزه علیمه کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده اند.
همچنین در ابتدای آیین معنوی نماز جمعه، مسعود روانگرد ، رئیس اداره فنی و حرفه ای شهرستان باشت گزارشی از عملکرد اداره متبوع را ارائه داد.
خبرنگار فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*