اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213931
تاریخ انتشار: 1397/05/05 23:20
رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گازگچساران گفت:این حادثه در طبقه دوم ساختمان مرکزی اتفاق افتاده است ونیروهای امداد و نجات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و شهرستان گچساران در حال حاضر مشغول مهار آتش سوزی هستند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از آفتاب جنوب،ساعاتی پیش ساختمان مرکزی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دچار آتش‌سوزی شده که ماموران آتش‌نشانی این شرکت در حال خاموش کردن آن هستند ،هنوز اطلاعات کاملی در این خصوص منتشر نشده است.

*روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران نیز با تایید این خبر از آتش‌سوزی در طبقه دوم ساختمان مرکزی این شرکت خبر داده است.

*علی جعفری،رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دراین خصوص اظهار کرد: ساعتی پیش ساختمان اداره مرکزی شرکت نفت و گازگچساران دچار حریق شد.

وی افزود:این حادثه در طبقه دوم ساختمان مرکزی اتفاق افتاده است ونیروهای امداد و نجات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و شهرستان گچساران در حال حاضر مشغول مهار آتش سوزی هستند.

 جعفری با بیان اینکه تا کنون از خسارات احتمالی گزارشی اعلام نشده است، خاطرنشان کرد: اخبار تکمیلی از روابط عمومی این شرکت اعلام خواهد شد.

* با تلاش نیروهای امداد و نجات شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و شهرستان گچساران و ستاد بحران، آتش سوزی مهار شده است و در حال حاضر نیروهای امدادی در حال پاکسازی محل هستند.

رئیس روابط عمومی شرکت نفت و گازگچساران از حضور همه نیروهای آتش نشانی شهرستان و نفت،پتروشیمی،معاون فرماندار،فرمانده نیروی انتظامی و سپاه شهرستان و اورژانس و تمامی مسئولان ستاد بحران شهرستان که در محل آتش سوزی حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*