اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213934
تاریخ انتشار: 1397/05/06 20:13
با حضور مسوولان کشوری و استانی صورت گرفت
در این نشست از زحمات "علیرضا رحیم مفرد" تقدیر و تشکر گردید و عبدالطاهر ارجمند به عنوان رئیس اداره حراست اداره کل امور اقتصادی و دارایی و توابع کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید

عصرجهان-مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره حراست اداره کل امور اقتصادی و دارایی و توابع استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غضنفر آرام نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی و نوروزی معاون دفتر حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی در این نشست گفت: نقش و جایگاه حراست در ادارات و سازمانها نقشی کلیدی و خاص است و در راستای ایجاد آرامش و حفظ امنیت در راستای پیشبرد امور و اهداف عالیه سازمانی تلاش و کوشش دارند. غضنفر آرام افزود: نیروهای تلاشگر ادارات حراست ضمن ایجاد هماهنگی و انسجام و برقراری آرامش در محیطهای اداری مسائل مربوط به سلامت اداری را به نحو مطلوبی پیگیری می نمایند و با موارد مربوط به فساد و تخلفات اداری مقابله میکنند که همین امر زمینه ایجاد فضا و بستری مناسب برای رشد و شکوفایی سازمانی را مهیا میکند. وی بیان داشت: هر سیستمی قطعا با ضعفها و مشکلاتی مواجه هست و کارکنان ادارات حراست با نقش ارشادی و هدایتی خود در کاهش مشکلات و رفع ضعفها نقش بسیار موثر و پررنگی دارند.

معاون دفتر حراست وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست گفت: حراست پرسنلی، اسناد، آی تی و فیزیکی جزء وظایف اصلی حراستها می باشد که هر کدام دارای جایگاه و اهمیت خاص خود می باشد. نوروزی افزود: حراست باید ضعفهای سازمان را شناسایی و در راستای ارائه راه حل و تصمیم سازی موثر گام بردارند. وی بیان داشت: حراست پایگاهی است که محرم تک تک پرسنل و کارکنان یک مجموعه می باشد و باید بتواند پل ارتباطی بین کارکنان و مدیریت یک مجموعه در راستای انجام خوب و موثر وظایف و مسئولیتها باشد. نوروزی اظهار کرد: وظایف و مسئولیتهای وزارت اقتصاد بسیار حساس و خاص هست و لازم هست که با دقت و توجه ویژه این امور پیگیری و اجرایی شوند تا انشاء اله شاهد رشد و توسعه و شکوفایی اقتصادی کشور عزیزمان ایران باشیم.

در پایان این نشست از زحمات علیرضا رحیم مفرد  تقدیر و تشکر گردید و عبدالطاهر ارجمند به عنوان رئیس اداره حراست اداره کل امور اقتصادی و دارایی و توابع کهگیلویه و بویراحمد منصوب گردید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*