اخبار عمومی
اعلام وصول 2
213986
تاریخ انتشار: 1397/05/09 18:29
در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران کمک داور ارزنده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استارت حضور نمایندگان استان در لیگ برتر را خواهد زد.

به گزارش عصرجهان به نقل از فارس، در طول سالیان اخیر و در دوره‌های مختلف لیگ برتر فوتبال کشور همواره نمایندگان شایسته‌ای در لیگ برتر فوتبال به عنوان داور داشته است.


شاید آغاز این موفقیت‌ها با حضور خداداد افشاریان داور بین‌المللی پیشکسوت فوتبال کشور آغاز شد و توانست در چندین و چند دوره از لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان یکی از بهترین داوران ایران خوش بدرخشد و جایگاه داوری فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را در سطح کشور مستحکم کند.

در کنار افشاریان داوران خوب دیگری هم به موازات وی در میادین فوتبال و به خصوص در لیگ برتر حضور داشتند که از جمله آن‌ها می‌توان به مرحوم شجاعت محمدیان، صفدر احمدی و غلام آموزشگاه اشاره کرد.
با تمام شدن دوره حرفه‌ای داوری این تعداد از داوران استان در سطح اول فوتبال ایران نوبت به داوران جوان و آینده‌داری رسید که هم اکنون چند سالی هست در لیگ برتر فوتبال ایران قضاوت‌های خوب و ارزنده‌ای دارند.
روح‌الله شریفی داور خوش قد و قامت استان کهگیلویه و بویراحمد در هیبت داور وسط در چند دوره اخیر لیگ برتر دیدارهای سنگینی را قضاوت کرده و کارنامه موفقی داشته است.
در کنار شریفی کمک داور با اعتماد به نفسی به نام محمد راهی نیز حضوری موفق داشته و بسیاری از دیدارهای حساس لیگ برتر فوتبال را با کمترین اشتباه پرچم زده است.
امسال و در هجدهمین دوره از لیگ برتر فوتبال کشور این دو داور کهگیلویه و بویراحمدی به همراه خداداد افشاریان که کار ناظری را بر عهده دارد در لیگ برتر به عنوان نماینده استان حضور خواهند داشت.
اما در دومین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران محمد راهی کمک داور ارزنده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد استارت حضور نمایندگان استان در لیگ برتر را با حضور در دیدار تیم‌های جم پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان خواهد زد.
این دیدار روز پنج‌شنبه همین هفته و ورزشگاه تختی شهر جم برگزار می‌شود و راهی به عنوان کمک رضا عادل داور مازندرانی و همچنین هادی طوسی کم داور سمنانی با حضور سید علی میرغفاری داور چهارم تهرانی و نادر جعفری به عنوان ناظر این دیدار را قضاوت خواهند کرد.
این بازی از ساعت 20 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه در ورزشگاه تختی شهر جم آغاز می‌شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*