اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214025
تاریخ انتشار: 1397/05/14 00:52
ملاقات عمومی فرماندار بهمئی با محوریت رفع موانع اشتغال روستایی و عشایری، با حضور مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری، مدیران عامل و معاونین بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، ملاقات عمومی فرماندار بهمئی با محوریت رفع موانع اشتغال روستایی و عشایری، با حضور مدیرکل جذب و سرمایه گذاری استانداری، مدیران عامل و معاونین بانک های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید استان و بیش از ۴۰ نفر از متقاضیان تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری برگزار شد.


 بنا به همین گزارش در این جلسه، مشکلات هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه بررسی و دستورات لازم برای رفع موانع جذب تسهیلات درخواستی صادر شد.
 فرماندار بهمئی در این جلسه با تشکر از نگاه توسعه محور استاندار و توجه ایشان به شهرستان های محروم گفت: در یک ماه اخیر ۲۰ نفر از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان، مدیران عامل بانک‌ها و معاونین و مدیران کل استانداری در شهرستان بهمئی حضور پیدا کردند که این آمار در شهرستان بی سابقه و نتیجه ی تأکید استاندار محترم و مجموعه‌ی مدیریتی استان است.
ایشان گفت: حضور دکتر احمدی به عنوان فردی جدی، عملگرا و با نگاه علمی و عاری از تبعیض در رأس مدیریت استان «غنیمت» و فصلی نو در توسعه همه جانبه استان است.
ایشان همچنین از دکتر گوهرگانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه‌ی منابع استانداری و مهندس صمیمی مدیر کل جذب و سرمایه گذاری استانداری به خاطر توجه به بحث اشتغال و حضور مسئولین استانی در این جلسه تشکر کرد



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*