اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214033
تاریخ انتشار: 1397/05/14 20:27
وی افزود:باید بپذیریم که این تیم اقتصادی فشلی است که در مسند قرار دارد این آقایان در صنعت و تجارت و بانک مرکزی و نفت و بازرگانی و سایر وزارتخانه‌ها سال‌هاست که امتحان خود را پس داده‌‌اند.

عصرجهان-نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی گفت: بروید وضعیت طلاب را در قم ببینید که چه مشکلاتی دارند و برای تامین معاش خود کجاها کار می‌کنند آن وقت بیشتر از همه هم فحش می‌خورند که چرا وضعیت مملکت چنین شده در حالی که باید به مسؤولانی ناسزا گفت که کار را رها کرده‌اند.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری با اشاره به مشکلات اقتصادی اخیر در کشور و دلایل داخلی و خارجی آن اظهار کرد: تحریم‌ها همواره در طول 40 سال عمر انقلاب وجود داشته و موضوع تازه‌ای نیست.


نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی افزود: دشمنان ایران اسلامی از جمله امریکا و صهیونیست‌ها و آل‌سعود در طول این دوران همیشه دشمنی خود را داشته‌اند و تحریم‌ها را به شیوه‌های مختلف تحمیل کرده‌اند و تنگناهایی همیشه از بیرون از مرزها داشته‌ایم اما به نظر من عمده مشکلات کشور بیرونی نیست بلکه باید آن را در داخل جست‌وجو کرد.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در ادوار هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی یکی دیگر از دلایل سختی‌های امروز را توقعات بالا دانست و گفت: البته دلیل این که در گذشته‌ها تحریم زیاد اثر نمی‌کرد به این دلیل بود که مسؤولان به فکر رفع مشکلات کشور بودند و به انباشت سرمایه‌های خود فکر نمی‌کردند.
بزرگواری به تیم اقتصادی کنونی و عملکرد آن‌ها هم گریزی زد و گفت: باید بپذیریم که این تیم اقتصادی فشلی است که در مسند قرار دارد این آقایان در صنعت و تجارت و بانک مرکزی و نفت و بازرگانی و سایر وزارتخانه‌ها سال‌هاست که امتحان خود را پس داده‌‌اند.
نماینده ادوار گذشته مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که این‌ها چیزی در چنته برای تغییر اوضاع اقتصادی کشور ندارند افزود: نباید اجازه داد کسانی که چهار صباحی برای زراندوزی آمده‌‌اند در مسند مدیریت‌ها بمانند.
وی با ابراز تاسف از این که نباید اقتصاد مقاومتی را حالا دنبال کنیم بلکه باید از 10 سال پیش این ایده عملیاتی می‌شد افزود: اقتصاد مقاومتی باید امروز به بار می‌نشست که دشمن به دنبال زدن تیر خلاص بر پیکر ماست.
نماینده سابق مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی فشار به توده‌های مستضعف و محروم را بیش از گذشته ذکر کرد و گفت: بخشی از آقایانی که در مسند قدرت هستند هنوز سوار تاکسی نشده و به ترمینال نرفته‌اند و در بازار گشتی نزده‌اند تا وضعیت مردم محروم را ببینند و اصولا تاکنون به روستایی سفر نکرده‌اند تا ببینند مردم چه مشکلاتی دارند.
وی وضعیت روحانیت را در برهه کنونی بدتر از سایر قشرها دانست و گفت: بروید وضعیت طلاب را در قم ببینید که چه مشکلاتی دارند و برای تامین معاش خود کجاها کار می‌کنند آن وقت بیشتر از همه هم فحش می‌خورند که چرا وضعیت مملکت چنین شده در حالی که باید به مسؤولانی ناسزا گفت که کار را رها کرده‌اند.
بزرگواری در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این که دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی و بازرسی باید بیشتر به فکر رفع مشکلات کنونی باشند اظهار کرد: کسانی که اشراف اطلاعاتی دارند باید امروز وارد میدان شوند و خودی نشان دهند.
وی با بیان این که وزارت اطلاعات باید جلوی این موج سواری‌ها را بگیرد خاطرنشان کرد: اگر دیر بجنبند خسارتی بزرگ نصیب انقلاب و مردم و کشور خواهد شد.(منبع: فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*