اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214082
تاریخ انتشار: 1397/05/17 13:12
دکتر کریمی نژاد فرماندار لنده به مناسبت روز خبرنگار، اين روز را به اصحاب رسانه و فعالان عرصه اطلاع رسانی تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لنده ، در متن این پیام آمده است: خبرنگاران، پيشتازان عرصه آگاهی و عامل تاثيرگذار حضور بالنده و اثربخش ملت قهرمان ايران در صحنه های سرنوشت ساز هستند از اين رو گرامی داشت روز خبرنگار يعني ارج نهادن به آگاهی و دانایی.
بي ترديد حرفه ارزشمند خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات است و نگارندگان متين و خستگی‌ناپذیرِ خبر، بمانند پروانه‌ای جسور، خود را بر آتش شمع حوادث روزگار می‌زنند و این آزادگی و شجاعت، رمز محبوب شدن این بلندهمتان راست قامت است.
در حالی روز خبرنگار را پاس می داریم که حضور سبزشان در تار و پود اجتماع مشهود است. ناگفته پیداست که خبرنگاران به عنوان عیون جامعه منعکس کننده زشتی و زیبایی های آن و جهان پیرامون هستند. گروهی که روح تعهد در کالبد آنها دمیده و در این برهه از زمان که دنیای اهریمنی در برابر ارزش های اسلامی و ایرانی وطنمان صف آرایی کرده اند، با اطلاع رسانی به موقع و مسئولانه خود به مصداق آیه شریفه " نون و القلم و ما یسطرون " تنویرگر اذهان و افکار عمومی هستند.
۱۷ مرداد روز شهادت خبرنگار شهيد صارمي هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشورخدا قوت و دست مریزاد بگوییم. این بهانه را گرامی می دارم و برای همه تلاش گران عرصه خبر و اطلاع رسانی بهروزی و موفقیت در انتشار اخبار صحیح و واقعی را آرزومندم.
اينجانب ضمن تاكيد بر بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت اصحاب رسانه‌، در جهت اطلاع‌رسانی اخبار، برنامه‌ها و فعاليت هاي این فرمانداری ، از تعامل سازنده رسانه ها با فرمانداری و انعکاس مطلوب و شايسته اخبار شهرستان لنده در رسانه هاي گروهي، قدردانی كرده، اميدوارم بیش از گذشته زمینه تشریک مساعی بین اصحاب رسانه هاي گروهي و جامعه فراهم شود.

کریمی نژاد
فرماندار شهرستان لنده



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*