اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214083
تاریخ انتشار: 1397/05/17 13:13
ناصر مختاری: اینجانب فرارسیدن این روز میمون ومبارک را برهمه قراولان دانایی در عرصه رسانه وخبر تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند مستعان توفیق ایفای نقشی برجسته در خدمتگزاری بی منت به مردم این دیار بویژه جامعه بزرگ بهزیستی را خواستارم

عصرجهان-ناصر مختاری رئیس  اداره بهزیستی شهرستان بهمئی با صدور پیامی 17 مرداد ماه  به شرح زیر روز خبرنگار را تبریک گفتند
 (سوگند به قلم وآنچه می نویسد)
نوشته هایتان طلوع حقیقت های فراموش شده و  بیان دردهای درک نشده ی کسانی است که نمی توانند بگویند وفریادشان بی صداست.
 در دنیای مجازی امروز خبرنگاران نقش بسیار مهم وتعیین کننده ای بعنوان رابط بین ادارات ،مسئولین ومردم در اطلاع رسانی صحیح وایجاد محیط امن خبری ،ایفاد می کنند. زیرا دستیابی به توسعه وتحکیم بنیان های متزلزل اجتماعی در دنیای پیچیده و بی رحم امروز که در سیطره فناوری های ارتباطی قرارگرفته است ،تنها در پرتو وجود وجدان های بیدار ، آگاه و دلسوز جامعه ومشارکت مسئولانه ومتعهدانه آحاد عمومی  امکان پذیر است که خبرنگاران این دیدگان بیدار جامعه این رسالت مهم وارزشمند را بر عهده دارند.
هفدهم مرداد سالروز شهادت خبرنگار شجاع ومتعهد شهید محمود صارمی که به نام روز خبرنگار نامگذاری شده ،یاد آور انسان هایی است که با قلم وزبان روشنگرشان ،راهی میان ظلمت وازدحام افعی کلمات می گشایند وتصویری از حقیقت جامعه در جان و فکرت ما ترسیم  می کنند.
اینجانب فرارسیدن این روز میمون ومبارک را برهمه قراولان دانایی در عرصه رسانه وخبر تبریک و تهنیت عرض نموده  و از خداوند مستعان توفیق ایفای نقشی برجسته در خدمتگزاری بی منت به مردم این دیار بویژه جامعه بزرگ بهزیستی را خواستارم .
ناصر مختاری
اداره بهزیستی شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*