اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214109
تاریخ انتشار: 1397/05/18 17:39
محدیث بندانی: از ابتدای کار تا همین الان همیشه با مشکلات مالی مربوط به تیم دست به گریبان بوده ام من در همه حال به دنبال یافتن یک اسپانسر حتی معمولی برای تیمم بوده ام ولی دریغ از یک اسپانسر در این شهری که افراد ورزشی و متمول کم نیست هیچکس حاضر به کمک مالی ناچیز به تیم فوتسال بانوان نشده و همین خیلی من و تیمم را ناراحت میکند

عصر جهان؛ گفتگو از فیروز بیگلری- محدیث بندانی سرمربی و بازیکن تیم فوتسال بانوان صبا ایذه که تا چند روز دیگر باید به همراه شاگردانش در لیگ یک فوتسال ایران به میدان بروند در گفتگویی عنوان کرد:
توان مالی جهت حضور در مسابقات لیگ کشور را نداریم و پرداخت هزینه اجاره سالن جهت تمرینات برایمان سنگین شده است.


عصرجهان: ابتدا خودتان را  به طور مختصرمعرفی کنید؟
🔸محدیث ‌بندانی هستم متولد ۱۳۶۵/۶/۲۸ شهرستان ایذه
 عصرجهان: فوتسال را از چند سالگی و از چه تیمی آغاز کردید؟
🔸بندانی: از سن ۱۲سالگی و از تیم هیئت ایذه شروع کردم
عصرجهان:  چرا از میان این همه رشته ورزشی، فوتسال را انتخاب کردید؟
🔸بندانی:از بچگی علاقه زیادی به فوتبال داشتم وقتی فهمیدم که می توانم به صورت حرفه ای ادامه بدهم تصمیم گرفتم نهایت تلاشم‌ را برای موفق شدن انجام‌ بدهم.
عصرجهان:  در چه تیم های حضور داشتید و چه مقام های کسب کردید؟
🔸بندانی: ده سال در تیم هیئت ایذه توپ زدم و قهرمان استان در لیگ برتر شدم، لیگ ۱ همراه با تیم صنعت نفت آبادان، یک سال لیگ برتر چمن، لیگ یک کشور اندیمشک، لیگ یک کشور دزفول، لیگ یک کشور رامهرمز بودم و‌ در حال حاضر در تیم خودم هم مربی هستم و‌هم بازیکن، سه بار مقام دوم استان و ‌صعود به لیگ دسته ۳کشور را در کارنامه ام دارم و‌ چندین مقام  با تیم منتخب کشور در مسابقات  مدارس کسب کردم.


عصرجهان:  و سرانجام وارد عرصه مربیگری شدید در این خصوص صحبت می کنید؟
🔸بندانی: بله پس از تلاش ها و فراز نشیب های که پشت سر گذاشتم، همچنین علاقه ای که به مربیگری داشتم رو به مربیگری  آوردم تا بتوانم تمام دانسته های خودم را در اختیار بازیکنان قرار بدهم تا بتوانم کمکی به ورزش شهر و استانم کرده باشم.
عصرجهان:  حال که این سمت را عهده دار شدید بازی کردن سخت است یا مربیگری؟
🔸بندانی:البته مربیگری
عصرجهان:  شما در اولین گام مربیگری هدایت صبا را بر عهده گرفتید از شرایط این تیم برایمان بگوید؟
🔸بندانی: وقتی که من مربی این تیم شدم تیم از هم پاشیده بود تیم بی نظم بی قانون بود و‌ فوق العاده شرایط نامناسبی داشت خیلی تلاش کردم تا توانستم سر و‌ سامانی به این تیم بدهم و برای مسابقات استان آماده اش کنم، از ابتدای کار تا همین الان همیشه با مشکلات مالی مربوط به تیم دست به گریبان بوده ام من در همه حال به دنبال یافتن یک اسپانسر حتی معمولی برای تیمم بوده ام ولی دریغ از یک اسپانسر در این شهری که افراد ورزشی و متمول کم نیست هیچکس حاضر به کمک مالی ناچیز به تیم فوتسال بانوان نشده و همین خیلی من و تیمم را ناراحت میکند. در حال حاضر که تیم عازم مسابقات کشوری است واقعا به کسی نیاز داریم که کمک مان کند تا از پَس هزینه های اعزام بربیایم چون من شخصا توان مالی برای این کار رو‌ندارم.


 عصرجهان: چه صحبتی در این خصوص با مسئولین دارید؟
🔸بندانی: از مسئولین تقاضا می کنم به فکر ورزش بانوان هم باشند تلاش و کوشش و تمرین از ما حمایت مالی از آنها تنها تقاضا و خواسته ما از آنها همین است.
عصرجهان: از امکاناتی که در اختیار بانوان ورزشکار ایذه است، راضی هستید؟
🔸بندانی: نه اصلا، حتی اجاره ی هزینه سالن زیاد شده است که پرداخت برای من خیلی سخت‌ شده است ،و خیلی پیگر شدم که کمتر شود اما فایده ای نداشت.
عصرجهان: آرزوی ورزشی محدیث بندانی چیست؟
🔸بندانی: آروزی من این است که بتوانم در عرصه مربیگری پیشرفت زیادی  داشته باشم و یک روزی بتوانم موفقیت بازیکنانم را  ببینم.
عصرجهان: الگوی فنی و اخلاقی ات کدام بازیکن و یا مربی است؟
🔸بندانی:من با بازیکنان و مربی های زیادی کار کردم،‌  خانم سهیلا ململی و آتوسا امامی زاده را الگوی خودم قرار دادم انشالله که هر کجا هستند سلامت و‌موفق باشند.


 عصرجهان: در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
🔸بندانی: ابتدا از شما جناب آقای فیروز بیگلری خبرنگار خوب شهرمان که همیشه خالصانه برای ورزش ایذه چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان زحمت می کشید تشکر می نمایم. به عنوان يک فردي كه سالهاست تو ورزش هم به عنوان بازيكن و هم به عنوان مربي فعاليت ميكنم عقيد ه ام اين است كه ورزش ايذه داراي پتانسيل بالايي دارد خصوصا بين ورزشكاران بانوان، که اگر بطور سازمان يافته به سوي قهرماني هدايت شوند قطعا پيش از پيش ميتوانيم شاهدِ كسب موفقيت اين دختران خوب باشيم .آرزوي سلامتي دارم براي تمام ورزشكاران ايذه ايي خصوصا تمام مربياي دلسوز اين شهرستان كه با وجود كمبودها و مساعد نبودن شرايط و امكانات باز هم ورزشكاراي خوب و با اخلاقي رو تحويل جامعه ورزش كشور ميدهند. در پایان از مدیریت و پرسنل خبرگزاری عصر جهان نیز تشکر و قدردانی می کنم.
گفتگو از فیروز بیگلری ایذه



کانال تلگرام عصر جهان


سمیرا
|
Iran
|
1397/05/18 19:45
  +0

  -0
پاسخ
سلام ممنون از اینکه به ورزش بانوان اهمیت می دهید
کریمی
|
Iran
|
1397/05/18 19:46
  +0

  -0
پاسخ
سپاس از عوامل عصرجهان لطفا به مشکلات اجتماعی رسیدگی کنید
اسلامی
|
Iran
|
1397/05/18 19:55
  +0

  -0
پاسخ
چه مربی فهیم و با دانش و خوشتیپی . ماشالله چشش نزنن. با ارزوی موفقیت برای ایشان و تیم خوبشون.
جلیلی
|
Iran
|
1397/05/18 20:00
  +0

  -0
پاسخ
احسنت به خانم بندانی که با دست خالی داره به جوانان شهر خدمت میکنه متاسفم برای مسئولین که از ورزش فراری هستن
فریده
|
Iran
|
1397/05/18 22:44
  +0

  -0
پاسخ
مرحبا به چنین خانمی که با دست خالی وبدون هیچ پشتوانه‌ای برای فوتسال شهرخودش تلاش میکند امیدوارم که موفق وپیروز باشد در تمام مراحل زندگی انشاالله
rezaee
|
Iran
|
1397/05/18 22:58
  +0

  -0
پاسخ
با ارزوي موفقيت براي تمام بچه هاي تيم صبا كه الحق لياقتشون خيلي بيشتر از ايناس...
نگین
|
Iran
|
1397/05/24 14:10
  +1

  -0
پاسخ
ماشالله به مربی زحمت کش و مقتدرمون😍😍😍💪💪💪

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*