اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214121
تاریخ انتشار: 1397/05/19 01:40
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما موارد مربوط به آقای ربیعی را بعد از این موضوعات اخیر مطرح شده،‌ پیگیری می‌کنیم، هفته آینده کلیه موارد اتهام زنی او علیه نمایندگان را به صورت جداگانه به دادگاه شکایت خواهیم کرد

سایت انتخاب نوشت: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما موارد مربوط به آقای ربیعی را بعد از این موضوعات اخیر مطرح شده،‌ پیگیری می‌کنیم، هفته آینده کلیه موارد اتهام زنی او علیه نمایندگان را به صورت جداگانه به دادگاه شکایت خواهیم کرد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اتهام‌زنی‌های روز گذشته در صحن علنی مجلس(روز استیضاح علی ربیعی وزیر کار) اظهار داشت: در خصوص مسائلی که روز گذشته در مجلس گذشت،‌ شاهد یک سری مسائل و موضوعاتی بودیم چه از طرف وزیر معزول و چه از طرف برخی نمایندگان به بیان برخی موضوعاتی پرداخته شده که لازمه آنها این است که به اثبات برسند و بررسی شوند.

وی افزود: درباره مسائلی که وزیر در رابطه با بنده صحبت کرد آقای لاریجانی در جلسه هم توضیح داد که اصلا اطلاعات غلطی را به اشتباه مطرح و اطلاعات ناصحیحی را ارائه کرد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: اما این موارد و موضوعاتی که در جلسه روز گذشته مطرح شد به این دلیل بود که معمولا برخی علاقمندند در یک فضایی جنگ روانی ایجاد کنند؛‌ طبیعتا انتظار ما این بود و البته اقدام ما این است که این مسئله را به شکل ویژه پیگیری کنیم.

پورابراهیمی در ادامه تصریح کرد: ما موارد مربوط به آقای ربیعی را بعد از این موضوعات اخیر مطرح شده،‌ پیگیری می‌کنیم یعنی هفته آینده کلیه موارد اتهام زنی او علیه نمایندگان چه درباره بنده و چه موارد مطروحه را به صورت جداگانه به دادگاه شکایت خواهیم کرد.

وی همچنیم یادآور شد: به نظر من آغاز بررسی تخلفات اقتصادی وزیر سابق تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی بعد از عرل او انجام خواهد شد و ما تلاش خود را خواهیم کرد تا پرونده کاملا مبسوطی از تخلفات اقتصادی وزیر کار و اقداماتی که درباره نمایندگان صورت دادند را در دادگاه ارائه کنیم و ریز این پرونده را پیگیری کرده و به اطلاع مردم خواهیم رساند.

وی افزود: در خصوص مواردی که نسبت به نمایندگان مطرح شده همانگونه که لاریجانی هم عنوان کرد هر چه سریع‌تر جلسه هیأت رفتار نمایندگان تشکیل شود و کلیه موارد اتهامی که با نمایندگان مجلس ارتباط دارد در آنجا مورد بحث قرار گیرد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: طبیعتا انتظار این است که ریز گزارش این موضوعات را هم به اطلاع نمایندگان و بخشی هم که لازم است به اطلاع اصحاب رسانه هم رسانده شود.

وی برهمین اساس اضافه کرد: بنابراین ما دو موضوع را پیگیری می‌کنیم؛‌ یکی اینکه مسئله مربوط به موارد مرتبط با هیأت نظارت بر رفتار نمیاندگان و موضوع بعدی هم بحث بررسی ادعاهای خلاف واقع و کذب آقای وزیر و تخلفات اقتصادی او در طول سال‌های اخیر است که طبیعتا از سوی دستگاه‌ قضایی خارج از مجموعه مجلس پیگیری خواهد شد.

پورابراهیمی تصریح کرد: من فکر می‌کنم این دو بحث را باید به شکل جامع و کامل پیگیری کرد که کسی به خود اجازه ندهد در مجلس شورای اسلامی فضای حاشیه‌ای ایجاد کند و پرتو فضای حاشیه‌ای بخواهد امور و کارهای خود را پیگیری کند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*