اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214122
تاریخ انتشار: 1397/05/19 01:44
طی حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت زیست دولت دوازدهم، مدیرکل سابق حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام شد.

عصرجهان-سیداسدالله هاشمی از مدیران جوان اصلاحات که حدود سه سال مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلوبه و بویراحمد را برعهده داشت طی حکمی از سوی عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دولت دوازدهم تدبیر و امید به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام منصوب شد.
آئین تودیع و معارفه مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام قرار است هفته آینده برگزار شود اما فعالیت اداری هاشمی در مسوولیت مدیرکلی حفاظت محیط زیست این استان از روز شنبه هفته آینده بیستم مردادماه جاری شروع می‌شود.
هاشمی در دوران مدیرکلی حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد تلاش‌های فراوانی برای رفع تصرف اراضی زیست محیطی توسط متخلفین، جمع آوری کارگاه‌های آلاینده، تخصیص اعتبارات کلان برای صیانت و گسترش مناطق حفاظت شده، افزایش آمار وحوش و همچنین ارتباط گسترده با مردم بویژه بومیان مناطق حفاظت شده جهت حفاظت از مناطق حفاظت شده در این استان کرد.
ارتباط مستمر و پاسخگو بودن هاشمی با رسانه‌ها نیز از جمله دلایل موفقیت‌های وی در استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می‌آید.
وی اکنون جایگزین مازیار سلیمان نژاد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام شده است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*