اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214129
تاریخ انتشار: 1397/05/19 12:36
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه ما ایرانی هستیم اما اتفاقات شب گذشته بوی نژادپرستی می‌داد و از اخلاق به دور بود.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس، محمد انصاری، در خصوص اتفاقات رخ داده در بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس گفت: همه دیدند که بازی در شرایط غیرطبیعی برگزار شد. قبل از شروع بازی اشیاء مختلفی به سمت ما پرتاب می‌کردند و این اتفاقات در جریان بازی هم ادامه داشت. چند باری هم بازی متوقف شد اما اتفاقات خوبی نبود و کام همه تلخ شد. امیدوارم این مسائل برطرف شود تا دیگر شاهد دیدن چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی درباره اینکه برخی‌ها اتفاقات تهران در بازی پرسپولیس و فولاد را حاصل جریانات شب گذشته می‌دانند افزود: این اتفاقات برای هیچ تیم برتری خوب نیست. اتفاقاتی که شب گذشته رخ داد اتفاقات خوبی نبود و همه ما از یک کشور و یک وطن هستیم. در کشور ما فارس، ترک، عرب، لر و ... معنی نمی‌‌دهد چرا که ایرانی هستیم و دیگر این مسائل معنی نمی‌دهد. اتفاقاتی که دیشب رخ داد از اخلاق به دور بود و بوی نژادپرستی می‌داد و دیگر تهران و اهواز هم ندارد.

مدافع تیم پرسپولیس افزود: ما قبل از بازی امیدوار بودیم که بازی لغو شود اما صلاحدید مسئولان به این شکل بود که باید بازی برگزار شود و آنها معتقد بودند که شرایط خاصی وجود ندارد! ما که لب خط بازی می‌کردیم واقعا نمی‌توانستیم بازی کنیم چرا که در نیمه اول حسین ماهینی و بشار رسن در آن قسمت زمین بودند و در نیمه دوم من و امید عالیشاه آنجا بازی می‌کردیم و اصلا نمی‌توانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم. همه حواس من به این بود که سنگی به من برخورد نکند اما در جریان بازی یک سنگ کنارم برخورد کرد که واقعا سنگ بزرگی بود.

انصاری درباره سنگ پراکنی‌ها در ورزشگاه ،تصریح کرد: واقعا خیلی اتفاقات دیشب عجیب بود اگر یکی از آن سنگ‌ها به کسی برخورد می‌کرد قطعا آن شب فوت می‌کرد چرا که سنگ‌های بزرگی پرتاب می‌شد. در یک صحنه خودم دیدم که سنگ بزرگی از کنار شجاع خلیل‌زاده رد شد که اگر به او می‌خورد حتما برایش اتفاقی رخ می‌داد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود خلیل‌زاده در بازی درگیر شده، اظهار داشت: به نظرم برخی‌ها بزرگ‌نمایی می‌کنند چرا که هیچ اتفاق خاصی در جریان بازی رخ نداد و از رسانه‌ها می‌خواهم که این موارد پیش پا افتاده را بزرگ‌نمایی نکنند. رخ دادن برخی مسائل در جریان بازی طبیعی است اما خلیل‌زاده بازیکن با اخلاقی است که هیچ درگیری با کسی نداشت اما به هر حال در بازی برخی مسائل طبیعی است.

انصاری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در هیچ ورزشگاهی نباشیم و چنین مسائلی از ورزشگاه‌های ما حذف شود.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*