اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214133
تاریخ انتشار: 1397/05/19 19:41
والدین ملانیا ترامپ که اهل اسلونی هستند پیش از این مجوز اقامت در آمریکا (گرین‌کارد) را از طریق حمایت (اسپانسرشیپ) دخترشان دریافت کرده بودند و در آمریکا زندگی می‌کردند.

عصرجهان-والدین ملانیا ترامپ، همسر رییس جمهوری ایالات متحده با حمایت دخترشان شهروند آمریکا شدند.

وکیل مهاجرتی خانواده همسر دونالد ترامپ به رسانه‌های آمریکایی اعلام کرد که ویکتور و آمابیا کناوس، والدین ملانیا ترامپ با طی مراحل قانونی مهاجرت روز پنج‌شنبه ۹ اوت ( ۱۸ مرداد) سوگند شهروندی خوردند و آمریکایی شدند.

والدین ملانیا ترامپ که اهل اسلونی هستند پیش از این مجوز اقامت در آمریکا (گرین‌کارد) را از طریق حمایت (اسپانسرشیپ) دخترشان دریافت کرده بودند و در آمریکا زندگی می‌کردند.

طبق قوانین مهاجرت بر اساس روابط خانوادگی، یک شهروند آمریکایی می‌تواند با طی مراحل قانونی، اعضای درجه یک خانواده خود را به آمریکا ببرد.

ترامپ با انتقاد از این شیوه که آن را «مهاجرت زنجیره‌ای» می‌خواند، خواستار لغو آن شده است.

رییس جمهوری آمریکا پیش از این در توئیتر نوشته بود: «مهاجرت زنجیره‌ای باید پایان یابد. بعضی افراد می‌آیند و کل خانواده را نیز با خود می‌آورند که می‌توانند افراد شیطانی باشند. قابل قبول نیست.»

وکیل مهاجرتی خانواده همسر ترامپ در پاسخ به خبرنگاران درباره تضاد سیاست‌های ضدمهاجرتی ترامپ با عملکرد خانواده وی گفت: «من نمی‌توانم درباره سیاست‌های رییس جمهور اظهار نظر کنم اما تا جایی که به موکلان من مربوط می‌شود، شخصا در برابر سیاست‌های ضد مهاجرتی رییس‌جمهوری ایستاده‌ام.»

منابع آگاه به مسائل مهاجرتی می‌گوید دولت ترامپ درصدد است تا قوانین اعطای شهروندی برای کسانی‌که در دوران اقامت با گرین‌کارد از بیمه خدمات درمانی، بیمه کودکان یا برنامه‌های کمک تغذیه استفاده کرده‌اند را سخت‌تر یا محدود کنند.

وکیل مهاجرتی خانواده همسر ترامپ گفت که موفقیت او در دریافت شهروندی برای خانواده ملانیا ترامپ «مثالی از شیوه صحیح طی کردن مراحل مهاجرت است.»



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*