اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214141
تاریخ انتشار: 1397/05/20 15:05
مدیر آموزش وپرورش ناحیه 1 اهواز خبرداد:
سید جاسم موسوی اصل با بیان اینکه کلیه مربیان پرورشی ناحیه یک اهواز طبق امتیازها و آیتم های رتبه بندی سازماندهی شدند، تصریح کرد: در این سازماندهی 130 نفر از مربیان پرورشی برای حضور در120 مدرسه شهری و روستایی ناحیه سازماندهی شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید جاسم موسوی اصل مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز صبح امروز 20مردادماه 97 در گفتگوی با روابط عمومی با اشاره به نقش موثر مربیان پرورشی در شکل گیری شخصیت دانش آموزان، اظهار کرد: مربیان پرورشی در تمامی مقاطع تحصیلی به ویژه در مقطع متوسطه می توانند با برقراری ارتباط موثر با دانش آموزان در راستای هویت بخشی فردی و اجتماعی به آنان کوشا وکمک کنند.


وی با بیان اینکه کلیه مربیان پرورشی ناحیه یک اهواز طبق امتیازها و آیتم های رتبه بندی سازماندهی شدند، تصریح کرد: در این سازماندهی 130 نفر از مربیان پرورشی برای حضور در120 مدرسه شهری و روستایی ناحیه سازماندهی شدند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در پایان خاطر نشان کرد: 130 مربی پرورشی در راستای عملیاتی نمودن بخشی از برنامه های پروژه مهر 97 و پیشبرد اهداف تربیتی مدارس ناحیه سازماندهی شدند که از کل آمار برای تعداد 70 مربی زن و 50 مربی مرد ابلاغ صادر شد.
گفتنی است؛ سازماندهی کلی نیروهای رسته پرورشی به مدت 3 سال و در طول دو روز از تاریخ 15 لغایت 16 مردادماه 97 صورت گرفت که یاد آورمی شوم به دلیل کمبود نیروی پرورشی ، بکارگیری وسازماندهی نیروهای آموزشی غیر مرتبط پرورشی در مدارس ناحیه درشهریور صورت می گیرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*