اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214153
تاریخ انتشار: 1397/05/21 15:28
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز از مهگل گیلانی دارنده رتبه سوم نوزدهمین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی تجلیل نمود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، سید جاسم موسوی اصل مدیرآموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز صبح امروز یک شنبه 21 مردادماه ۹۷ در گفتگو با روابط عمومی اظهار کرد:  نوزدهمین دوره جشنواره کشوری هنرهای تجسمی با حضور بیش از ۱ هزار هنرجو از ۲۶ استان کشور در شهرکرد به کار خود پایان داد.

وی افزود: هنرجو مهگل گیلانی دانش آموز هنرستان حضرت آمنه (س) ناحیه ۱ اهواز به همراه تیم اعزامی خوزستان که متشکل از ۶ هنرجو بود دراین مرحله از جشنواره شرکت کرد که موفق به کسب رتبه سوم عنوان برتر کشوری در رشته چاپ روی شیشه (گرافیک) شود.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در ادامه با اشاره به رتبه های برتر کسب شده توسط هنرجویان خوزستانی، خاطرنشان کرد: 16 نفر از هنرجویان هنرستان آمنه (س) ناحیه یک اهواز در 5 رشته گرافیک، فتوگرافیک، نقاشی، انیمیشن، طراحی و دوخت در مرحله ی مسابقات استانی توانستند مقام های اول را کسب کنند که از بین آن ها مهگل گیلانی هنرجوی این هنرستان توانست رتبه سوم کشوری این دوره ازرقابت ها ی جشنواره در رشته چاپ روی شیشه (گرافیک) را کسب کرد .
موسوی اصل در عین حال با اظهار اینکه مرحله اول این جشنواره شاهد حضور ۹ هزار و ۳۳۱ اثر دانش آموزی از سراسر کشور بود، توضیح داد: در این مرحله ۱۷۳ اثر از خوزستان در ۷ رشته مختلف شرکت داده شد که از این تعداد ۳۳ اثر موفق به راهیابی به مرحله بعد شدند و پس از داوری آثار ۶ اثر به مرحله نهایی این جشنواره در شهرکرد راه یافتند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هنرجویان و هنرآموزانی که در کسب این موفقیت سهیم بودند، یادآور شد: توجه به رویکرد مهارت آموزی و آموزش حرفه محور از مهمترین اولویت های برنامه توسعه آموزش و پرورش خوزستان است.
گفتنی است؛ مرحله نهایی نوزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی با حضور بیش از ۱ هزار هنرجو از ۲۶ استان کشور ۸ تا ۱۰ مردادماه ۹۷ به میزبانی شهرکرد برگزار شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*