اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214159
تاریخ انتشار: 1397/05/21 23:36
یک ساعت پیش از آغاز بازی امروز با باشگاه رن به توافق رسیدیم و حالا سامان قدوس این اجازه را دارد که از اوسترشوند جدا شود. سامان این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز مشکلی با او و جدایی اش نداریم

عصرجهان-باشگاه اوسترشوند پیشنهاد تیم رن فرانسه برای جذب سامان قدوس مهاجم گلزن خود را پذیرفته است.
امرور سامان قدوس در جریان برتری 0-2 تیمش برابر کالمار با گلزنی نمایش درخشانی داشت و پس از پایان بازی اذعان داشت با باشگاه رن فرانسه برای این انتقال به توافق رسیده است. سامان قدوس گفت: "من پیشنهاد باشگاه رن فرانسه را پذیرفته ام و به این تیم خواهم رفت. سفر من به اسپانیا برای شناخت بیشتر از باشگاه اوئسکا بود اما حالا من پیشنهاد تیم رن را قبول کرده و راهی این تیم خواهم شد.به تیمی خوب در لیگ باکیفیت خواهم رفت و استفاده از این شانس به خودم بستگی دارد. من بسیار مفتخر و خوشحالم که راهی رن خواهم شد زیرا رن یکی از تیم های بزرگ فرانسه است."

کیندبرگ رئیس باشگاه استورشوند نیز در این رابطه گفت: "یک ساعت پیش از آغاز بازی امروز با باشگاه رن به توافق رسیدیم و حالا سامان قدوس این اجازه را دارد که از اوسترشوند جدا شود. سامان این موضوع را به ما اطلاع داد و ما نیز مشکلی با او و جدایی اش نداریم اما دیگر همه چیز به خود او بستگی دارد زیرا ما شرایط را قبول کرده ایم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*