اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214199
تاریخ انتشار: 1397/05/24 20:49
در حالي عده اي مدعي بكارگيري نيروي ششم آزمون جوشكاري اداره آبفار بهمئي هستند كه رئيس اين اداره موضوع را رد كرده و مي گويد "هنوز نيتجه آزمون به ما اعلام نشده است."

عصرجهان-اداره آبفاي روستايي(آبفار) بهمئي در اقدامي پسنديده آزموني را براي بكارگيري يك جوشكار در سطح شهرستان برگزار كرد.
حواشي اين اقدام بعد از برگزاري آزمون شروع شد ؛اين آزمون تخصصي عملي هفته گذشته با معرفي افراد واجد شرايط كه در مجموع 6 نفر بودند و با هماهنگي اداره آبفار بهمئي در شهرستان گچساران برگزار شد.
حال عده اي از شركت كنندگان به دفتر امام جمعه شهرستان مراجعه كردند و مدعي هستند كه با وجود برگزاري آزمون نفر ششم بكارگيري شد.
رئيس اداره آبفار بهمئي در نشستي كه در اين راستا در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد در اين باره گفت: بنده با نيت خيرخواهانه درخواست برگزاري اين آزمون را دادم در صورتي كه بكارگيري اين نيرو به صورت شركت و خصوصي است كه حتي مسئول شركت مي توانست خودش اين نيرو را انتخاب كند.

خردمند افزود:با اينكه بنده 6 نفر را كه با ما همكاري داشتند، براي انتخاب بهترين به كارگاه تخصصي در گچساران معرفي كردم اما هنوز نه شركت طرف قرارداد و نه برگزار كنندگان آزمون نتيجه را به ما اعلام نكردند و از اينكه هر كدام از 6 نفر خودش را قبول شده و نفر اول اعلام مي كنم، تعجب مي كنم.
وي خاطرنشان كرد:يكي از نيروها نزديك به يكماه است به صورت رايگان كار جوشكاري لوله هاي ما را انجام ميدهد اما هر لحظه نتيجه اعلام شود، از نيرويي كه در آزمون قبول شده است، استفاده مي كنيم.
امام جمعه شهر ليكك از مدير اداره آبفار شهرستان و نماينده پيمانكار خواست كه براي شفاف سازي هر چه سريعتر نتيجه آزمون را دريافت و به مردم اعلام كنند تا مورد اتهام قرار نگيرند.

منبع/آواي ماغر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*