اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214206
تاریخ انتشار: 1397/05/25 12:59
حجت اله فروزی: راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آ رمانهای امام راحل دست بر نداشته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان حجت اله فروزی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهمئی به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان به مهین اسلامی پیامی به شرح زیر صادر نمود.
متن این پیام به شرح زیر است
 بسم اله الرحمن الرحیم
 26 مردادماه یادآور آغاز بازگشت آزادگان سرو قامت به خاک میهن اسلامی است، بازگشت مردانی دلاور که با عزم و ایمان راسخ و وصف نشدنی خود در برابر فشارهای جسمی و روحی دشمنان بعثی ایستادگی کردند و از شکنجه مزدوران هراسی به خود راه ندادند.
راد مردانی که تمام هستی خویش را برای حفظ کیان انقلاب اسلامی و دفاع از اسلام در طبق اخلاص نهادند و با تحمل سخت ترین شرایط و شدیدترین تنگناها و مضایق از باورهای دینی و انقلابی خویش در وفاداری به انقلاب و آ رمانهای امام راحل دست بر نداشته‌اند.
لذا اینجانب ضمن ادای احترام به شهدا و امام شهیدان حضرت امام خمینی ره ، سالروز بازگشت سرافرازانه دلاورمردان غیور به میهن عزیز اسلامی را به محضر مبارک مقام معظم رهبری مدظله العالی ، تمامی آ زادگان معزز ایران اسلامی بویژه آ زادگان شهرستان و خانواده شریف آنان و به ملت قدرشناس ایران همیشه سرافراز تبریک و تهنیت عرض می نمایم .
سلامت و توفیق همه آزادگان و ایثارگران عزیز را تحت عنایت خاص حضرت بقیه اله الاعظم ّ(ارواحنافداه)ع و در راستای خدمت هر چه بیشتر به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه ایزد متعال خواستارم
حجت اله فروزی
رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*