اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214208
تاریخ انتشار: 1397/05/25 13:50
حکمت الله سنائی: با پیگیری های انجام گرفته توسط فرمانداری، تاکید استاندار، معاونت عمرانی استانداری و به همت اداره کل نوسازی مدارس اعتبار تکمیل مدرسه مسکن مهر شهر لیکک از محل اعتبارات ملی تامین شد و پس از طی فرایند قانونی عملیات اجرائی آغاز می گردد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، اهالی مسکن مهر شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی در گفتگوهای حضوری و مجازی مکررا از عدم تکمیل مدرسه واقع در این نقطه از شهر گلایه‌مند بودند و انتظار داشتند فونداسیون مدرسه فعلی با تامین اعتبار لازم تکمیل و به بهره‌برداری برسد تا فرزندان آنان در مقطع ابتدائی بتواند در محل سکونت به تحصیل مشغول شوند.
همزمان با آغاز مهرماه سال گذشته هم جمعی از اولیا به تداوم این شرایط معترض بودند، به گونه ای که مسئولان در جمع مردم حضور یافتند و حکمت الله سنائی فرماندار بهمئی شهریورماه به آنان قول داد در اولین فرصتِ ممکن اعتبار تکمیل ساختمان نیمه کارهٔ مدرسه تامین گردد.
اکنون مسئولان به قول خود عمل کردند و فرماندار بهمئی در گفتگوی تلفنی با خبرنگار ما اظهار داشتند: جهت تکمیل مدرسه به بیش از یک میلیارد تومان اعتبار نیاز داشتیم و امکان تامین این اعتبار از محل اعتبارات شهرستانی امکان پذیر نبود، لذا با پیگیری های انجام گرفته توسط فرمانداری، تاکید استاندار و معاونت عمرانی استانداری و به همت اداره کل نوسازی مدارس اعتبار تکمیل مدرسه مسکن مهر شهر لیکک از محل اعتبارات ملی تامین شد و پس از طی فرایند قانونی عملیات اجرائی آغاز می گردد.
فرماندار در پایان از مساعدت های استاندارT معاونت عمرانی استانداری، مدیر کل نوسازی مدارس و سایر مسئولان ذی ربط تقدیر و تشکر نمودند.
شایان ذکر است بیشتر ساکنان مسکن مهر کارگران فصلی و از افراد کم برخودار هستند و علاوه بر وجود خطرات و سوانح جاده ای، تامین هزینه ایاب و ذهاب دانش آموزان بسیار سخت می باشد.
مسکن مهر شهر لیکک با 300خانوار نزدیک به 150دانش آموز دارد
شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*