اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214226
تاریخ انتشار: 1397/05/27 02:10
.

نمناک نوشت: کشور هندوستان یکی از فقیر ترین کشورهایی است که با وجود جمعیت بسیار زیاد آن ، تعداد زاد و ولد در آن بسیار زیاد می باشد که متاسفانه اغلب آنها قبل از به دنیا آمدن جنین، آنرا سقط می کنند و یا بعد از به دنیا آمدن نوزاد، آن را در خیابان رها می کنند. در طی چنین اتفاقی، روز گذشته تصاویری بسیار دلخراش و احساسی از نوزادی تازه متولد شده هندی که در داخل زهکشی آب فاضلاب پیدا شد.

روز گذشته، چند نفر از خانم های محلی هندوستان پس از شنیدن صدای گریه یک کودک در زیر زهکشی آب فاضلاب به جستجوی مکان انتشار صدا رفتند که در نهایت آنها موفق به یافتن نوزاد تازه متولد شده شدند که بند ناف او توسط مادر یا پدرش به گردنش همانند طنابی محکم بسته شده بود.

در هنگام بیرون آوردن نوزاد از زهکشی آب فاضلاب، ده ها نفر از مردمان محلی در حال تماشای این صحنه دلخراش بودند که بند ناف دور گردنش پیچیده و بدنش به مواد آلوده آغشته شده بود.
یقینا پدر و مادر این نوزاد تازه متولد شده، افراد بسیار بی مسئولیتی بودند که فرزند تازه متولد شده خود را اینگونه در خیابان رها نموده بودند.
پس از یافتن نوزاد، خانم روستایی به نام "گیتا" او را به خانه خود برد و با آب بدن نوزاد را تمیز کرد و سپس به بیمارستان منتقل کردند که پزشکان متوجه شدند کودک دچار تنگی نفس بوده است.

اینک حال نوزاد تازه متولد شده کاملا بهبود یافته است و به گفته رسانه های محلی پلیس هنوز موفق به دستگیر کردن پدر و مادر بی مسئولیت و بی وجدان این نوزاد تازه متولد شده نشده اند.

 
 
 


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*