اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214283
تاریخ انتشار: 1397/05/29 00:59
رئیس شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر گفت: کلیه پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل افزایش نرخ بلیت روز یکشنبه لغو شد.

عصرجهان-عبدالرضا غلامی رئیس شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه تنها پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس فرودگاه بندرماهشهر به دلیل افزایش نرخ بلیت از سوی این شرکت لغو شد افزود:لغو پروازهای شرکت هواپیمایی زاگرس تا عصر روز دوشنبه ادامه دارد اما پرواز سایر شرکت های هواپیمایی در این فرودگاه برقرار است.


وی افزود: مدیریت شرکت هواپیمایی زاگرس به دلیل نوسان نرخ ارز درخواست افزایش 110 درصدی قیمت بلیت پروازهای این شرکت را داشت که به خاطر نداشتن صرفه اقتصادی و در نظر گرفتن رفاه مردم، این درخواست پذیرفته نشد لذا این شرکت پروازهای نوبت صبح را لغو کرد.
رئیس شرکت عملیات غیرصنعتی و خدمات صنایع پتروشیمی بندر ماهشهر در ادامه عنوان کرد: صبح دوشنبه نیز پروازهای زاگرس در فرودگاه بندرماهشهر تا بررسی کامل موضوع همچنان انجام نمی شود اما طبق توافق انجام شده پروازهای این شرکت از عصر دوشنبه دوباره از سر گرفته می شود.
به گزارش ایرنا، فرودگاه بندرماهشهر در سال 1349 توسط شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاسیس شد و در حال حاضر سه شرکت هواپیمایی قشم ایر، نفت و زاگرس عمدتا برای خدمات دهی به کارکنان صنایع پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی هر هفته بیش از 40 پرواز رفت و برگشتی دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*