اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214301
تاریخ انتشار: 1397/05/29 21:17
سید محمد محمدی نژاد همزمان با شروع جنگ تحمیلی در معیت سردارعلی هاشمی به سپاه حمیدیه پیوستند و عازم شهر سوسنگرد شدند. وی در ادامه با عضویت در کمیته های انقلاب اسلامی,درسطح شهراهوازبه فعالیت هایش ادامه دادوسپس با گروه شهید چمران در زمان سقوط هویزه به مقاومت در برابر دشمن بعثی همت گماشتند .

به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، روز یکشنبه  28 مردادماه جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین  با سید محمد محمدی نژاد فرمانده گروهان مُحرم گردان امیرالمومنین دیدار نمودند


علیرضا صفاری از رزمندگان قدیمی گردان کربلا در خصوص سوابق دوران جبهه و جنگ سید محمد محمدی نژاد اظهار داشتند: ایشان قبل از آغاز جنگ در مساجد منطقه حصیرآباد کار فرهنگی و جهادی انجام می دادند و همزمان با شروع جنگ تحمیلی  در معیت سردارعلی هاشمی به سپاه حمیدیه پیوستند و عازم  شهر سوسنگرد( درزمان سقوط سوسنگرد) شدند. وی در ادامه با عضویت در کمیته های انقلاب اسلامی,درسطح شهراهوازبه فعالیت هایش ادامه دادوسپس با گروه شهید چمران در زمان سقوط هویزه( زمان شهادت شهیدعلم الهدی) به مقاومت در برابر دشمن بعثی همت گماشتند .
صفاری ادامه دادند: سید محمد محمدی نژاد در عملیات خیبر و رمضان مشارکت قابل وصفی داشتند سپس به تهران جهت آموزش مربیگری شیمیایی، میکروبی،رادیواکتیوی (ش م ر) اعزام و این دوره را در دانشکده امام حسن (سال 1361 ) با موفقیت پشت سرگذاشتند و در ادامه  دوره تاکتیک را در پادگان امام علی واقع در کاخ سعدآباد(1362) طی نمودند
سید محمد محمدی نژاد پس از گذراندن این دوره های تخصصی در عملیات والفجر8 با گردان (ش م ر) در فاو شرکت کردند و از سال 1363 تا 1365 بعنوان مربی آموزش تاکتیک در پادگان شهید بخردیان بهبهان بسیاری از رزمندگان قدیمی خوزستان و استان های دیگر از آموزش های ایشان بهره بردند
سید محمد محمدی نژاد مدتی بعد با گردان امیرالمومنین در عملیات های کربلای 4 و 5 (در عملیات کربلای 5 جانباز شدند)مشارکت جستند. و پس از آن با وجود جراحت شدید و همزمان با دوران نقاهت آموزش نظامی در مدارس اهوازرا به انجام میرساندند.
سید محمد محمدی نژاد پس از خاتمه جنگ با رزمندگان دوران جبهه و جنگ ارتباط برقرار کردند و رسیدگی به امور نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دادند.

 



کانال تلگرام عصر جهان


امیرحسین
|
Iran
|
1398/04/13 12:54
  +0

  -0
پاسخ
با سلام، یاد دوران آموزشی پادگان شهید بخردیان بخیر، یاد مربیان تاکتیک که با درایت و صلابت در امر آموزش نیروها، جدیت خاصی داشتند بخیر، یاد سید محمد محمدی نژاد و بانوگرایان بخیر، فقط ایکاش در عکس، چهره سید محمد را مشخص میکردید تا پس از ۳۳سال از آن دوران ،بشناسمشون، بهر حال سالها گذشته و چهره ها کمی گرد گرفته شده اند!
سپاس

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*