اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214328
تاریخ انتشار: 1397/06/02 07:51
تیم کشتی فرنگی سینا صنعت ایذه در اولین گام خود موفق شد با نتیجه ۹ بر ۱ بر میهمان خود شهرداری مشهد غلبه کند

عصر جهان؛فیروز بیگلری-هفته نخست لیگ برتر کشتی فرنگی ایران با برتری مقتدرانه تیم کشتی سینا صنعت ایذه مقابل شهرداری مشهد همراه شد.

در این مسابقه که در سالن دانشگاه آزاد اسلامی ایذه واحد راسفند برگزار شد شاگردان ملک محمد بویری با اقتدار کامل گام نخست را برای فتح لیگ برتر ایران محکم برداشتند.

نتایج دیدار تیم‌های کشتی سینا صنعت ایذه و شهرداری مشهد از سری مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور:

🔸نفرات اول ذکر شده در هر وزن کشتی‌گیران سینا صنعت هستند

 #وزن ۵۵ کیلوگرم: جواد فاروجی ۶ - مصیب اکبری ۱۰

 #وزن ۶۰ کیلوگرم: مهدی محسنی‌نژاد ۸ -یارمحمد یارمحمدزهی ۰

#وزن ۶۳ کیلوگرم: میثم دلخانی ۳ -امید قادری 

# وزن ۶۷ کیلوگرم: امین سوری ۶ (برنده) -وحید میرفتح‌الهی ۶

#وزن ۷۲ کیلوگرم: اصغر عالی‌محمودی ۱۰ -مجید یعقوبی ۲

#وزن ۷۷ کیلوگرم: پیام بویری ۱۰ -سیاوش دوستداریان ۰

 #وزن ۸۲ کیلوگرم: کیوان رضایی ۵ -مسعود رشیدیان ۲

#وزن ۸۷ کیلوگرم: سامان عزیزی ۵ -داود عابدین‌زاده ۱

#وزن ۹۷ کیلوگرم: محمد یگانه ۲ -هومن شیدا ۱

#وزن ۱۳۰ کیلوگرم: مسعود نعمت‌چکانی ۹ -سجاد موسوی ۰

🔻حواشی:

* ۱۰۰۰ نفر در سالن ۱۵۰۰ نفری دانشگاه آزاد اسلامی ایذه حضور داشتند که نزدیک این رقابت را به تماشا نشستند.

* جمعی از روسای ادارات ایذه در سالن حضور داشتند؛ فرهنگ محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش، مجاهد مقصودی معاون فرماندار، ایمان داودی عضو شورا شهر، میثم دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان، سید محمود هیبتی رئیس اداره راه، کیانی رئیس آموزش و پرورش دهدز، داودی رئیس اداره ورزش و جوانان‌دهدز، گودرزی رئیس هیات کشتی دهدز که حضور در سالن مشوق تیم سینا صنعت شدند.

* تیرداد قلی زاده از موزیسین های حرفه ای ایذه و خوزستان آهنگ های شادی را نواخت.

* قبل از پیکار تیم های کشتی سینا صنعت ایذه و شهرداری مشهد تیم کشتی آکادمی سینا صنعت ایذه موفق شد با نتیجه ۴ بر ۱ تیم بهبهان را شکست دهد.

* نیما محمدی نوجوان شایسته و آینده دار تیم کشتی آکادمی سینا صنعت ایذه در مقابل حریف بهبهانی خود در ۱۶ ثانیه موفق به شکست حریف بهبهانی خود شد.

*علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه طی تماسی بعد از پایان کشتی این برو را به مردم، جامعه ورزش، کادرفنی و کشتی گیران سینا تبریک گفت و از مسئولین ایذه که در سالن حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد.

* باشگاه سینا صنعت ایذه طی پیامی از همکاری ادارات ایذه از جمله فرمانداری، شهرداری ، شورای شهر، دانشگاه آزاد اسلامی، اداره ورزش و جوانان، اداره برق، فوریت های پزشکی، فرماندهی نیروی انتظامی و یگان ویژه ایذه، اداره کمیته امداد امام خمینی (ره)، اداره آموزش و پرورش در برگزاری این مسابقه تقدیر و تشکر کرد.

* بعد از پایان مسابقه در حالیکه کم کم کشتی گیران سالن مسابقات را ترک می کردند از نکات قابل توجه حضور چند نونهال که با والدین خود به سالن آمده بودند روی تشک رفتند و مشغول به گرفتن کشتی شدند که این موضوع نشان داد که چقد کشتی در بین مردم چه جایگاهی دارد.

ملک محمد بویری سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه در گفتگویی عنوان کرد: مسابقه ای خوبی بود و این نتیجه را از شاگردانم انتظار داشتم و خوشحالم که در پایان دل مردم را شاد کردیم.

* پیام بویری کاپیتان تیم کشتی سینا صنعت ایذه که به تازگی از بند مصدومیت و عمل جراحی رها شده با برتری چند ثانیه ای خود مقابل حریف مشهدی خود اقتدار بازگشت خود را نشان داد و قطعا این موضوع خبر خوبی برای کادر فنی تیم ملی کشتی ایران خواهد بود، پیام در واقع پیام آور شادی برای تیم ملی بود.

خبرنگار: فیروز بیگلری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*