اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214342
تاریخ انتشار: 1397/06/02 20:21
امام جمعه باشت:
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه امروز و در هفته دولت آنچه باید به مردم هدیه داد، نظارت است، بیان داشت: دستگیری بیش از 100 نفر در نوسانات ارزی اخیر، دستگیری معاون رئیس بانک مرکزی و برخی از منسوبین مسئولان دولتی از عدم نظارت و ضعف مدیریت است.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، حجت الاسلام عبودی در خطبه های نماز جمعه این هفته؛ با تبریک فرارسیدن هفته دولت به همه دولتمردان، اظهار داشت: این هفته به مناسبت شهادت دو تن از شهیدان انقلابی و جهادگر ، شهید رجایی و باهنر در 8 شهریور به دست منافقین کوردل در دفتر حزب جمهوری اسلامی نامگذاری شده است که اولا باید این روز را علیرغم قصورات و کم کاری های موجود به دلتمردان تبریک گفت و به تبعیت از مقام معظم رهبری ما از همه دولتمردان تشکر می کنیم.
وی با بیان اینکه الگوی ناب ما در میان مسئولان این دو شهید بزرگوارند، ابراز داشت: علیرغم مدت کوتاه دوران ریاست جمهوری شهید رجایی شاهد نامگذاری این هفته به نام هفته دولت هستیم که باید دلیل این احترام را فهیمد.
حجت الاسلام عبودی با برشمردن خصوصیات شهید رجایی در زمان ریاست جمهوری ایران، اظهار داشت: اولین خصوصیت این شهید بزرگوار این بود که هیچگاه سابقه خود را فراموش نکرد و امروزه یکی از اشکالات مدیران ما این است که وقتی به پست و مقامی می رسند خود را فراموش می کنند.
امام جمعه باشت خدمت بی منت را از دیگر خصوصیات دولت شهید رجایی برشمرد و افزود: شهید رجایی خدمت به مردم را بی منت انجام می داد و منتظر تشکر مردم نبود. این خدمت بی منت لطف و توفیق خداوند را به همراه دارد.
وی پیگیری و حل مشکلات مردم را از دیگر خصوصیات دولت شهید رجایی دانست و ابراز داشت: مدیران ما می توانند از این الگو استفاده نمایند زیرا معتقدیم اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد از ضعف مدیریت است.
حجت الاسلام عبودی ادامه داد: کشور ما کشوری قوی، امن و ثروتمند است و یکی از افتخارات امروز ما ساخت جنگنده به دست توانمند نیروهای داخلی است موضوعی که سبب شد تا مخالفان نظام ما در خارج از کشور (مهاجرانی، وزیر دولت اصلاحات) از این دستاورد دفاع نماید.
وی تصریح کرد: آنچه امروز موجب بروز مشکلات گرانی و غیره است از ضعف مدیریتی است و احتکار و گرانفروشی ها نیز به دلیل عدم نظارت است.
امام جمعه باشت در ادامه با بیان اینکه امروز و در هفته دولت آنچه باید به مردم هدیه داد، نظارت است، بیان داشت: دستگیری بیش از 100 نفر در نوسانات ارزی اخیر، دستگیری معاون رئیس بانک مرکزی و برخی از منسوبین مسئولان دولتی از عدم نظارت و ضعف مدیریت است.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به مصاحبه سیف، رئیس سابق بانک مرکزی ، گفت: وی در مصاحبه خود نهادوندیان معاون رئیس جمهور را مقصر گران شدن لار معرفی می نماید که این مورد نیز مؤید عدم نظارت است.
وی با اشاره به سخنان پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس نیز ابراز داشت: طبق گفته وی گرانی ارز و دلار از قبل از سال جاری هشدار داده شده بود که نهایتاً علیرغم تصویب طرح و ابلاغ به بانک مرکزی، با نادیده گرفته شدن طرح نرخ ولار توسط معاون اول رئیس جمهور 4200 اعلام شد.
امام جمعه باشت با بیان اینکه این افراد نمی توانند مدیرنظام اسلامی باشند، تصریح کرد: این مسئولین خدمت نمی کنند واین اقدامات بزرگترین خیانت به مردم است.
حجت الاسلام عبودی با اشاره به نقش مهم سپاه پاسداران و بسیج در کشف احتکار و برخورد با گرانفروشی ها، ابراز داشت: در یکی از شهرهای استان 70 هزار کیسه برنج احتکار شده ، گشف شده است که بروز این مسائل از برعضگی و بی تدبیری مسئولین است.
وی ابراز امیدواری کرد این هفته موجب شود تا دولتمردان به خود آمده و مردم را در مسائل به حساب بیاورند و از دادن وعده های دورغ در انتخابات پرهیز کنند.
حجت الاسلام عبودی با بیان اینکه تفکر باید تفکر انقلابی باشد، بیان داشت: امید است که مردم فریب این عده را نخورند زیرا برنامه آنها برای انتخابات 1400 است و در صدد القای این موضوع در بین جامعه اند که رئیس دولت تدبیر و امید با ما نیست.
امام جمعه باشت در ادامه به سالروز شهید اندرگو اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار خستگی ناپذیر بود و علی رغم دستگیری ها و تبعید های مکرر دست از مبارزه بر علیه شاه برنداشت.
حجت الاسلام عبودی ادامه داد: نقش شهید اندرزگو در ترور حسنعلی منصور مهم و قابل انکار بود.
خبرنگار فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*