اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214363
تاریخ انتشار: 1397/06/04 20:21
فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام باند3 نفره سارقان مسلح درشهرستان اندیمشک خبر داد.

به گزارش عصرجهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حیدر عباس زاده از انهدام باند3 نفره سارقان مسلح درشهرستان اندیمشک خبر داد.
وی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان اندیمشک ، دستورات ویژه جهت شناسایی ودستگیری افرادشرور به پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این شهرستان ابلاغ شد.
وی در ادامه گفت :ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی بمحض دریافت تدابیر وراهکارهای امنیتی وانتظامی با تشکیل تیم های پلیسی مجرب نسبت به اجرای تورهای امنیتی با توجه به جغرافیای جرم سارقان اقدام کردند.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه اظهار داشت:در بررسی های اولیه پلیس اطلاعات وامنیت عمومی مشخص شد، سارقان اعضای یک باند حرفه ای می باشند که با 2 دستگاه خودرو پژو405 در نقاط مختلفی از شهرستان اندیمشک وهمچنین شهرستان همجوار اقدام به شرارت ، سرقت مسلحانه و تیر اندازی می کنند.
فرمانده انتظامی استان افزود :ماموران پلیس پس از تلاشهای مستمر موفق به شناسایی محل اختفاء سارقان شدند که پس از  هماهنگی با مرجع قضایی دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه تمامی اعضای باند  3 نفره سارقان مسلح وشروران متواری را در مخفیگاهشان دستگیر و تعداد 2 دستگاه پژو 405 ، یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف بهمراه خشاب مربوطه راکشف وضبط کردند.
سردار عباس زاده در ادامه با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به 5 فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی به سمت ماموران گشتی  اعتراف کردند، افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سردار عباس زاده در خاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی مصمم است با افرادی که به هرنحوی بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند، بدون مماشات و با قاطعیت برخورد قانونی خواهد کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*