اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214367
تاریخ انتشار: 1397/06/05 06:03
فدراسیون فوتبال در مکاتبه‌ای با امضای محمدرضا ساکت تایید شرایط مدیریتی و درخواست استعلام حمزه دامیده و کرم جانی‌پور دو نفر از نامزدهای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را احراز کرده ولی خبری از خداداد افشاریان نیست

عصرجهان-فدارسیون فوتبال صلاحیت "خداداد افشاریان" برای انتخابات هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را رد کرد.

فدارسیون فوتبال جمهوری اسلامی صلاحیت خداداد افشاریان داور کشوری را برای انتخاب رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را احراز نکرد.

در مرحله استانی از میان 7 نفر نامزد رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد که در نهایت صلاحیت خداداد افشاریان، حمزه دامیده و کرم جانی پور تایید شد و برای تایید احراز شرایط لازم به فدارسیون فوتبال معرفی شدند.

فدراسیون فوتبال در مکاتبه‌ای با امضای محمدرضا ساکت تایید شرایط مدیریتی و درخواست استعلام حمزه دامیده و کرم جانی‌پور دو نفر از نامزدهای رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد را احراز کرده ولی خبری از خداداد افشاریان نیست.

خداداد افشاریان سال 95 نیز برای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال کاندیدا شد که به استناد (بند 6 ماده 22 اساسنامه) رد صلاحیت مدیریتی شد.

کرم‌جانی‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس ستاد ستار هدایت‌خواه در انتخابات گذشته مجلس بود. حمزه دامیده که مدیرکلی تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد را در کارنامه خود دارد او هم یکی از طرفداران شناخته شده هدایت خواه است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*