اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214418
تاریخ انتشار: 1397/06/08 02:20
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: حقوق خردادماه کارگران گروه ملی فولاد ایران، روز شنبه و یکشنبه پرداخت می شود.

سید علی بحرینی مقدم معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان، اظهار کرد: با تغییرات در هیات مدیره و مدیرعامل کارخانه گروه ملی و اقاله شرکت گروه ملی به بانک ملی ایران و بعد از پیگیری های صورت گرفته، خوشبختانه حقوق خردادماه کارگران این کارخانه روز شنبه و یکشنبه پرداخت می شود.


وی افزود: علاوه بر آن، برای راه اندازی خط تولید و تامین مواد اولیه از شرکت فولاد خوزستان، تقریبا مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار تخصیص پیدا کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با اشاره به روند عرضه کالای شرکت فولاد خوزستان در بورس تصریح کرد: از روز شنبه با مجوز اخذ شده از وزارت صنعت، معدن و تجارت، روزانه 2 هزار تن شمش از شرکت فولاد خوزستان تا سقف 40 هزار تن، خارج از بورس وارد کارخانه گروه ملی می شود و بعد از دو سال رکود و تعطیل بودن خط تولید، شاهد راه اندازی و تولید مجدد این کارخانه قدیمی خواهیم بود.
بحرینی مقدم با اشاره به مشکلات عدیده ای که این شرکت داشت، عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده، گروه ملی بعد از ماه ها تعطیلی به حالت عادی و فعالیت دوباره بر می گردد و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل و بدهی های این کارخانه از محل تولید انجام می شود.
وی ادامه داد: بلافاصله بعد از فروش محصولات، اولویت این شرکت، پرداخت حقوق به تاخیر افتاده پرسنل خواهد بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان با اشاره به افزایش قیمت محصولات نوردی، گفت: پیش بینی می شود با فروش این محصولات، مشکلات گروه ملی به صورت بنیادین حل شود و با توجه به ظرفیت پرسنل این شرکت قدیمی و به نام، آینده روشنی برای آن ها رقم خواهد خورد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*