اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214446
تاریخ انتشار: 1397/06/09 10:28
امام جمعه موقت اهواز:
امام جمعه موقت اهواز گفت: چندین سال است که ما در زمینه آماری مشکل داریم و این آماری که مسئولان دردولت‌های مختلف و دولت فعلی ارائه می‌‌شود با واقعیت‌های زندگی مردم یکسان نیست اما رهبری در این زمینه گفتند که هنرمندانه نتایج کارها بیان شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، آیت الله ابوالحسن حسن زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با بیان اینکه در روایت  و احادیث  عید غدیر خم را عید الله اکبر تعبیر شده است، اظهار داشت: در تمام جاهایی که شیعه حضرت امیرالمومنین (ع) است برنامههای مفصلی برگزار می‌شود اما باید گفت عزمت این عید آنقدر بزرگ است که با برگزاری چند برنامه نمی‌توان به آن پرداخت.

وی افزود: مسئله عید غدیر که به عنوان عید بزرگ خدا نامیده می‌شود حکمتی دارد زیرا در چنین روزی دین کامل شد و به همه یادآور می‌کنم که بعد از داشتن ولایت امیرالمومنین و اولاد کریم ایشان نعمتی نیست که خداوند متعال به کسی که این ولایت را قبول دارد، ارزانی نکره باشد.
امام جمعه موقت اهواز گفت: در این روز نه تنها دین اسلام کامل شد بلکه همه ادیان الهی دنشان با غدیر خم کامل شد زیرا حضرت محمد (ص) آخرین فرستاده الهی هستند و وقتی دین حضرت محمد (ص) با ولایت امام علی (ع) کامل شد دین همه ادیان الهی نیز کامل شدند.

انگلستان یا همان بریتانیای کبیر یک کشور استعمارگر معروف است

وی در ادامه خطبه‌ها به مناسبت‌های تاریخی اشاره کرد و گفت: 12 شهریور ماه در سال 1294 شهادت رئیس علی دلواری در برابر انگلیسی‌ها بود و به همین دلیل این روز به عنوان  مبارزه با استعمار انگلیس نامگذاری شد. انگلستان یا همان بریتانیای کبیر به یک کشور استعمارگر معروف شد اگرچه آن قدرت را ندارد اما در تاریخ سیاه این کشور ظلم و جنایات بسیاری را مشاهده می‌کنیم.
حسن زاده با اشاره به روز تعاون عنوان کرد:  در قانون اساسی اقتصاد دولتی، تعاونی و خصوصی است و در بسیاری از مواقع مشاهده می‌کنیم که فرد قدرت دارد به صورت تعاونی کار می‌کند که این موضوع در زمینه مسکن و مصرف دیده می‌شود اما باید به تعاونی‌های تولیدی نیز بپردازیم.
وی با بیان اینکه 24 ذالحجه روز مباهله است، گفت: یکی از مناسبت‌های مهم شهریور ماه روز مهمی به نام خانواده است . یکی از نقشه‌های دشمن این است که خانواده استوا و استحکام گذشته را نداشته باشد. ما می‌بینیم که آمار طلاق افزایش یافته است و این موضوع برعکس آن چیزی است که ما در خانواده می‌بینیم.
امام جمعه موقت اهواز افزود: هرچه قدر خانواده از ایمان دور باشد امکان استمرار را نداشته و آن لذت دنیایی که باید برمبنای گذشت و فداکاری باشد وجود ندارد.

معیار ارزیابی مسئولان شاخص های حکومت علوی است

وی ادامه داد: بخش مهمی از فضای مجازی مسموم است و این بخش مسموم سبب ایجاد فساد و فاسد شدن خانواده می‌شود در صورتی که یک خانواده باید یک خانواده ایمانی باشد.
حسن زاده در ادامه خطبه‌ها با اشاره به روز بازنشستگی در ضمن عذرخواهی از بازنشستگان گفت: از بازنشستگان به دلیل برآورد نکردن معیشت   عذر خواهی می‌کنیم اما حداقل باید احترام  جایگاه  آن‌ها را داشته باشیم.
وی ضمن تشکر از نیروهای پدافندهای هوایی به فرمایشات رهبری در دیدار با رئیس جمهور و هیئت دولت پرداخت و گفت: حضرت رهبری فرمودند که معیار ارزیابی مسئولان شاخص های حکومت علوی است موفقیت دولت را با آن‌ها می‌سنجیم.
امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه مطابق فرموده رهبری وقتی تخلفی صورت گرفت فرقی بین وزیر و شهروند عادی برای رسیدگی نباشد، افزود: ایشان در این دیدار به رئیس دولت و مسئولان بابت اداره کشور با تمام مشکلات خدا قوت گفتند و ما نیز به این موضوع معتقد هستیم.
وی گفت: چندین سال است که ما در زمینه آماری مشکل داریم و این آماری که مسئولان  در دولت‌های مختلف و دولت فعلی ارائه می‌‌شود با واقعیت‌های زندگی مردم یکسان نیست اما رهبری در این زمینه گفتند که هنرمندانه نتایج کارها بیان شود.
حسن زاده افزود: بنا به فرموده رهبری در درون کشور خلاهای اقتصادی داریم و دشمن نیز بر روی همین خلاهای اقتصادی دست گذاشته بنابراین باید این خلاها را پر کرد. دشمن در حال جنگ است بنابراین نباید رئیس جمهور، وزرا و حتی مسئولان استانی فقط به ساعات اداری اکتفا کنند.
وی با بیان اینکه اصل 44 خصوصی سازی ، نظام بانکی و مذاکره با اروپا نیازمند اصلاح است، گفت: اشتباه اصلی رئیس جمهور و وزارت خارجه ما و مسئولان اقتصادی درمذاکرات برجام همه چیز را به برجام گره زدند و امیدواریم که رئیس جمهور  از این نظر برگردند و به فرموده رهبری عمل کنند.

منبع/تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*