اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214458
تاریخ انتشار: 1397/06/09 18:05
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از هدایت این تیم استعفا داد.

عصرجهان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از چهار روز از نخستین نامه استعفای خود، مجددا و به‌طوری جدی و مصمم کناره‌گیری خود را از هدایت زردپوشان دیار بختیاری را اعلام کرد.
سخنگوی باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز ساعتی پیش، استعفای ویسی را تأیید کرد و عنوان کرد که استعفای سرمربی این تیم، کتباً تسلیم مدیران باشگاه شده است.
وی با اعلام عدم موافقت با این استعفا از سوی مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان، از تشکیل یک جلسه فوری برای بررسی استعفای ویسی و تصمیم‌گیری احتمالی برای جایگزینی این مربی خبر داد.
عبدالله ویسی پیش از این نیز در نامه‌ای خطاب به هواداران از هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان انصراف داده بود و این تصمیم را ناشی از وجود مشکلات عدیده بین وی و مدیران باشگاه دانسته بود.
وی در لیگ هجدهم، پنج بار روی نیمکت نفت مسجدسلیمان نشست و در این مدت همراه با تیم خود موفق شد تیم‌های مدعی پرسپولیس، فولاد و تراکتورسازی را متوقف کند.
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال باید در خانه به مصاف استقلال تهران برود که به این دیدار با ۱۴ روز تأخیر برگزار خواهد شد.
تمرینات این تیم تا زمان تعیین تکلیف شرایط ویسی، زیر نظر بهروز مکوندی، سرمربی سابق این تیم  و دستیار ویسی بر روی نیمکت نفت دنبال خواهد شد(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*