اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214474
تاریخ انتشار: 1397/06/10 23:50
جناب زارعی! به نظر شما رسیدگی به محرومین عزت مردم را لگد مال می‌نماید یا توزیع کالا و پول و اجرای آسفالتهای بدون زیرسازی در ایام انتخابات؟

عصرجهان-غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا از توزیع بسته‌های غذایی در منطقه سادات محمودی انتقاد کرد و این کار را خدشه‌دار کردن عزت مردم سادات محمودی‌ دانست و گفت: توزیع بسته‌ها عادتی می‌شود که روی پای خود نایستیم و عزت مردم را خدشه‌‍دار می‌کند، هدایت‌خواه که در این خصوص تاکنون سکوت کرده است، اما یکی از خادم‌یاران به او پاسخی داده که از نظر خوانندگان می‌گذرد؛ 
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مراسم افتتاح گازرسانی به 8 روستای سادات محمودی در مسجد روستای دو راه، اظهار کرد: عزت و سربلندی مردم در این است که امکانات و زیرساخت‌ها برای مردم فراهم شود.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس نهم و دهم گفت: این باعث می‌شود که مردم در فرایند تولید و اشتغال شرکت داشته باشند و لذا نباید مردم را وابسته به بسته‌های غذایی کنیم.
زارعی خاطرنشان کرد: بسته‌های غذایی فقط وقت و فرصت‌ها را هدر می‌دهد و عادتی می‌شود که روی پای خود نایستیم و بسته غذایی عزت مردم را خدشه‌دار می‌کند.
زارعی گفت: همه ما باید تلاش کنیم که بسته‌های غذایی عزت ما را لگد مال نکند، با بسته‌های غذایی که شاید بتوانند در یک شبانه‌روز معاشی را در یک خانواده فراهم کنند اما  فرصت‌ها را از ما می‌گیرد.
وی در ادامه با بیان اینکه بنده خدمتگذار مردم هستم، گفت: مردم به من اعتماد کردند و ما هم وظیفه داریم شبانه روز با همکاری مسئولین و دولت در خدمت مردم باشیم که این روند را ادامه دهیم.
 
یکی از خادم‌یاران امام رضا (ع) در کهگیلویه و بویراحمد به این اظهارات زارعی واکنش نشان داد و متن صحبت‌های این خادمیار که نسخه‌ای از ان در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفت به شرح زیر است.
بسم الله النور
احتراماً خواهشمند است در پاسخ به افاضات جناب غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم شریف بویراحمد و دنا در منطقه سادات محمودی، مطالب زیر را جهت تنویر افکار عمومی درج فرمایید؛ پیشاپیش از زحمات شما در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی تشکر می‌کنم.
جناب زارعی در مراسم افتتاح گازرسانی به روستاهای سادات محمودی، با کنایه، نسبت به خدمات آستان قدس در این دهستان انتقاد داشته و با سخنانی تبلیغاتی و مغرضانه اظهار داشته‌اند که بسته‌های غذایی باعث لگدمال شدن عزت مردم شده است، لذا اینجانب، ا.موسوی خادم‌یار دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد مطالب ذیل را نه جهت اطلاع مردم بلکه جهت اطلاع آقای زارعی به دلیل اظهارات مغرضانه، تبلیغاتی و خارج از انصاف ایشان عرض می‌کنم، چراکه مردم ما کاملاً فهمیده و هوشیار هستند اما کسی که واقعیت را می‌داند لیکن برای بهره‌برداری سیاسی و پوشاندن نقاط ضعف خود اقدام به تحریف واقعیت می‌کند باید ذهن تاریکش روشن شود.
 دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان زیر نظر شورای هماهنگی با ریاست فخر و شرف استان، حضرت آیت الله سیدشرف‌الدین ملک حسینی و با مدیریت و همکاری شخصیتهای متدین و باسابقه نظیر دکتر هدایتخواه، فعالیت می‌نماید که خط قرمز این فعالیتها، مباحث سیاسی و جناحی است، لذا ایجاد شبهه در فعالیتهای خیریه و عام‌المنفعه این دفتر ظلمی آشکار است؛ ضمناً شایان ذکر است نیروهای افتخاری این دفتر که تحت عنوان خادمیاران امام رضا علیه السلام شناخته می‌شوند از افراد با جهت‌گیری‌های سیاسی مختلف اعم از چپ و راست و معتدل و… می‌باشند و مبنای فعالیتشان فقط رفع محرومیت است.
 دهستان سادات محمودی به‌عنوان یکی از دهستان‌های هدف آستان قدس رضوی در استان بوده که قرار است در اسرع وقت غبار محرومیت از این منطقه زدوده شود؛ در این راستا دفتر آستان قدس رضوی خدمات متنوعی از قبیل: اشتغالزایی با تکیه بر نیروهای بومی و طرحهای زودبازده، پروژه‌های عمرانی عام المنفعه نظیر جدول کشاورزی، آبرسانی و…، درمان بیماران نیازمند و صعب العلاج، انجام اردوهای جهادی عمرانی و سلامت‌محور، خدمات فرهنگی ومذهبی، کمک به ساخت مساجد، ساخت و بهسازی مسکن محرومین، تامین جهیزیه زوج‌های جوان نیازمند، تامین کمک هزینه تحصیل دانشجویان و دانش‌آموزان و دهها خدمات بزرگ دیگر به مردم شریف این منطقه ارائه می‌نماید؛ بنابراین توزیع گوشت گرم و بسته‌های غذایی بین افراد نیازمند، زمین‌گیر، ازکارافتاده و کودکان دارای سوءتغذیه، کوچک‌ترین بخش این خدمات می‌باشد؛ لذا از کسانی که کور هستند و از بین این همه خدمات بزرگ فقط بسته‌های غذایی را دیده‌اند دعوت می‌کنیم برای معاینه چشم خود به خادمیاران حوزه سلامت آستان قدس رضوی مراجعه نمایند تا در اسرع وقت، عینک واقع‌بینی برایشان تجویز کنند. بدیهی است که این افاضات جناب زارعی تنها برای سیاه‌نمایی و بهره‌برداری انتخاباتی است.
 جناب زارعی برای افتتاح گازرسانی به سادات محمودی تشریف برده بودند که لازم است جهت اطلاع مردم شریف عرض کنم، ایشان در گازرسانی به این مناطق کوچکترین نقشی نداشته‌اند زیرا اولاً این طرح بخشی از طرح نهضت گازرسانی مصوب مجلس هفتم (یعنی زمان دکتر هدایت خواه) می‌باشد و قبل از این در زمان دکتر هدایتخواه، گازرسانی به روستاهای بزرگ این منطقه نظیر میمند، خراسان، دشتک و… نیز انجام شده بود و اکنون شرکت گاز در حال تکمیل همان طرحهاست؛ ثانیاً ایشون بر این اساس که عادت دارند خلاف اصل تفکیک قوا، خدمات دولت و یا نمایندگان قبل را به اسم خود مصادره کنند، طوری صحبت می‌کنند که گویا خودشان کارگر این طرح بوده و با کلنگ و ابزارآلات شخصی، اقدام به اجرای این طرح نموده‌اند و شرکت گاز و فرمانداری و استانداری و وزارت نفت و دولت هیچ کاره هستند؛ در حالیکه آگاهان می‌دانند که هرکس دیگری هم نماینده می‌بود این طرح اجباراً اجرا می‌شد.
 جناب زارعی، شما همواره بجای پاسخگویی به عملکرد ضعیف خود، به منظور پوشاندن کارنامه مردودی خود، سعی در فرافکنی و متهم نمودن خدمات دیگران دارید؛
در این شرایطی که کارد به استخوان مردم رسیده است شما که جزو طیف اکثریت مجلس و حامی دولت هستید باید پاسخ دهید که برای معیشت مردم، برای اشتغال جوانان و برای رفع مشکلات آنها چه کرده‌اید؟ شما بجای ترس از خدمات ارگانهای مردمی و انقلابی، گزارش کار خود را به مردم بدهید؛ یقیناً شما و بستگانتان که عمدتاً پیمانکار و کارخانه‌دار هستید دردهای مردم را نمی‌فهمید، اما کاش شما که عضو کمیسیون صنایع هستید به مردم توضیح می‌دادید چرا آهن‌آلات و مصالح ساختمانی گران شده‌اند و چرا پراید و تیبا ۴۵ میلیون تومان شده است؟ چرا دارو و یا کالاهای اساسی گران شده‌اند؟
بی‌شک مردم غیور ما، انفعال و کاهلی حضرتعالی در قضیه سقوط هواپیما و حمایت از وزیران مقصر را فراموش نخواهند کرد. 
مردم ما از یاد نخواهند برد که نمره انضباط شما در مجلس بیست است!!!
مردم ما مخالفت شما در بحث شفافیت رأی را به یاد می‌سپارند؛ لذا دوستانه به شما توصیه می‌کنیم بجای متهم نمودن کسانی که هیچ قدرتی در دست ندارند به فکر پاسخگویی به مردم باشید و بگویید شما که در رأس قدرت هستید برایشان چه کرده‌اید؟
 جناب زارعی، من از شما سوال می‌کنم: آیا به نظر شما رسیدگی به محرومین برای رضای خدا و به اسم امام هشتم علیه السلام، آن‌هم توسط افراد بیطرف و بیغرض، عزت مردم را لگد مال می‌نماید یا توزیع کالا و پول و اجرای آسفالتهای بدون زیرسازی در ایام انتخابات؟ 
به خدا اظهارات شما مضحک و خنده دار و مصداق ضرب‌المثل لری «قیلون و آرد بیز ایگو دو سمه داری» می‌باشد.
لذا توصیه می‌کنم مستند «جمهوریت در جمعه بازار» را ببینید و کمی هم از خدا بترسید!!!!
در پایان ضمن دعوت از زارعی برای مناظره در خصوص مقایسه عملکرد ایشان و دکتر هدایتخواه در حضور دانشجویان و اقشار مختلف مردم، از ته قلبم آرزو می‌کنم همه کسانی که مسبب اوضاع بد اقتصادی مردم هستند و باعث شده‌اند که عزت مردم برای تامین نیازهای زندگیشان لگدمال شود، ضمن روسیاهی در محضر ملت، مستوجب عقاب حضرت باریتعالی که عادل‌ترین داورهاست قرار گیرند.
والسلام علی من اتبع الهدی
الف. موسوی- حقیرترین خادم‌یار امام رضا علیه السلام



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*