اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214478
تاریخ انتشار: 1397/06/10 21:31
مربی مستعفی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که هدایت تیم را قبول نکردم و از مجموعه نیز جدا شدم، گفت: احساس می‌کنم، بودنم به بهتر شدن وضعیت نفت کمک نمی‌کند و به همین دلیل از باشگاه جدا شدم.

عصرجهان-بهروز مکوندی در گفت‌و‌گو با ایسنا، درخصوص عدم پذیرش پیشنهاد هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهارکرد: پس از این که آقای ویسی استعفا داد، من، بختیاری‌زاده، لوینینان و مرادی از مربیان تیم بر اساس وظیفه نشستی با آقای بهادری، رییس‌هیات مدیره باشگاه داشتیم و اعلام کردیم که تمرینات را ادامه می‌دهیم تا به وضعیت باشگاه رسیدگی شود زیرا نمی‌خواستم با تعطیلی تمرینات، باشگاه در شرایط سخت‌تری قرار بگیرد.
وی بیان کرد: در آن برهه از زمان گفته شد که ظرف 48 ساعت وضعیت سرمربی تیم مشخص می‌شود که یا ویسی بر می‌گردد یا گزینه دیگری انتخاب می‌شود که ما نیز بیشتر از 48 ساعت و تا روز پنج‌شنبه تیم را تمرین دادیم.
این مربی ادامه داد:‌ مدیرعامل باشگاه و سه نفر از اعضای هیات‌مدیره روز پنج شنبه جلسه‌ای با من داشتند و اعلام کردند باتوجه به این‌که ویسی قصد بازگشت به تیم را ندارد، شما گزینه ما برای هدایت تیم هستید که من هم نپذیرفتم و اعلام کردم تمرین عصر روز پنج‌شنبه، آخرین جلسه تمرینی است که من شرکت می‌کنم و از روز شنبه ادامه همکاری برای من امکان‌پذیر نیست.
وی عنوان‌کرد:‌ روز گذشته و زمانی که جدایی ویسی از نفت قطعی شد نیز چند تن از اعضای هیات مدیره طی تماس تلفنی به من پیشنهاد سرمربیگری تیم را دادند که بازهم اعلام کردم که این مهم از عهده من بر نمی‌آید و نمی‌توانم هدایت تیم را بپذیرم و امیدوارم کسی سرمربی تیم شود که مشکلات را برطرف کند و تیم را به جایگاه واقعی‌اش برساند.
مکوندی گفت: ابتدای فصل نیز باتوجه به مشکلاتی که در گذشته بابت کار در باشگاه‌های نفتی دیده بودم، قصد همکاری نداشتم و حتی در جلسات ابتدایی تمرین تیم هم نبود ولی باتوجه به عمل جراحی ویسی، او از من خواست که در تمرین تیم شرکت کنم و در ادامه نیز با اصرار ویسی در تیم ماندم. به هرحال اکنون ماندن در تیم برای من سخت است و احساس می‌کنم، بودنم به بهتر شدن وضعیت نفت کمک نمی‌کند و از تیم جدا شدم.
وی افزود: دیگر قصد همکاری با نفت را ندارم و از مردم، مسوولان، همکارانم و بازیکنان تیم عذرخواهی می‌کنم. من در حد توانم کمک کردم و وقتی کسی می‌بیند که نمی تواند بیش از این کمک کند نباید تنها به ماندن  راضی باشد و باید برود تا فرد دیگری که می‌تواند کار کند، بیاید.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*