اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214485
تاریخ انتشار: 1397/06/11 14:30
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز اعلام کرد:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز از کسب رتبه سوم استانی در ارائه طرح درس نویسی به همراه فیلم 30 دقیقه ای درس فیزیک دوره دوم متوسطه توسط "میترا کیانی" دبیر این ناحیه خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی آموزش وپرورش آموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز، سید جاسم موسوی اصل با اعلم این خبر اظهار کرد: در راستای سند ملی آموزش و پرورش و تحقیقات انجام شده در تدوین طرح درس و شیوه تکمیل آن در سال تحصیلی 97-96 گروه فیزیک دوره دوم متوسطه کارگاه های متعددی جهت آشنایی همکاران برگزارکرد.
وی در ادامه با اشاره به رقابت دبیران در ارائه طرح درس نویسی به همراه تدوین فیلم 30 دقیقه ای درسراسر کشور، افزود: بنابراین بر طبق فراخوان گروه فیزیک و داوری استان، خواهر "میترا کیانی" دبیر ناحیه 1 اهواز توانست در ارائه طرح درس نویسی به همراه فیلم 30 دقیقه ای موفق به کسب رتبه دوم استان شود.
موسوی اصل خاطر نشان کرد: تقویت انگیزه وتشویق سایر دبیران جهت حضور با نشاط درسال های آینده دراین سری از طرح های نوین و مبتکرانه جهت تسریع در آموزش و ارتقاء فراگیری دانش آموزان از اهداف مهم برگزاری این دوره از رقابت ها است.
مدیرآموزش و پرورش ناحیه 1 اهواز در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش صادقانه همکاران آموزشی عزیز،گفت: ان شا الله در سال های آینده شاهد حضور بیشتر همکاران در این دوره از رقابت ها باشیم و همچنین شاهد موفقیت خواهر "میترا کیانی" در مرحله کشوری باشیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*