اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2145
تاریخ انتشار: 1393/06/25 22:22
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: در گذشته نیز چنین تخلفاتی از این کارخانه محرز شده بود و مراتب را طی مکاتباتی با رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران در میان گذاشته بودیم.

عصر جهان - سید باقر افشین امشب در جمع خبرنگاران از کشف تخلف کم‌فروشی در کارخانه تأمین آرد مورد نیاز شهرستان واقع در گچساران خبر داد و اظهار داشت: هر کیسه آرد عرضه شده در این کارخانه از نیم تا دو کیلوگرم کم‌فروشی داشته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه تصریح کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از نانوایی‌های سطح شهرستان کهگیلویه مشخص شد در هر کیسه آرد به طور میانگین 500 تا 2 هزار گرم از کارخانه کم‌فروشی وجود دارد.

افشین با بیان اینکه آرد مورد نیاز کهگیلویه از کارخانه آرد مارون در گچساران تأمین می‌شود، افزود: در گذشته نیز چنین تخلفاتی از این کارخانه محرز شده بود و مراتب را طی مکاتباتی با رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران در میان گذاشته بودیم.

به گفته افشین اما هیچ اقدامی در جهت جلوگیری از تخلف کم‌فروشی و یا جریمه واحد تولیدی از سوی مسئولان ذیربط صورت نگرفته بود.

این مسئول بازرسی‌های اخیر صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه از واحدهای خبازی را متذکر شد و گفت: با کشف تخلف مجدد موضوع را جهت پیگیری و اقدام اعلام و تیمی متشکل از نماینده شرکت غله و بازرگانی استان، مدیر عامل کارخانه مذکور و نماینده صنعت، معدن و تجارت از کارخانه بازرسی به عمل آورده و تخلف صورت گرفته را کشف و تأیید کردند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه با بیان اینکه کارخانه تولید و تأمین آرد به مبلغ 60 میلیون تومان از سوی این اداره جریمه شده است، خاطرنشان کرد: پرونده برای صدور رأی نهایی به تعزیرات حکومتی گچساران ارسال شد.

افشین خواستار قاطعیت تعزیرات حکومتی در صدور حکم و برخورد قانونی با متخلفان واحدهای صنفی شد.

منبع: فارس



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*