اخبار عمومی
اعلام وصول 2
214500
تاریخ انتشار: 1397/06/11 20:37
متهم اصلی حمله به پلیس در جاده دشت ارژن فارس، خودرو لندکروز دستگیر شد.

عصرجهان-سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در نشست خبری خود با خبرنگاران امشب، با اشاره به اینکه پلیس بسیج شد تا متهم اصلی حمله به پلیس در محور دشت ارژن فارس، دستگیر شود، گفت: رد زیادی از او در بندر ریگ، بوشهر و مشهد و جاهای دیگر داشتیم و بالاخره او در شیراز بازداشت شد.

وی ادامه داد: این فرد از کرده خود پشیمان است و از پلیس و مردم عذرخواهی کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه کسانی که بر علیه قانون کاری انجام دهند با آن ها برخورد می شود، اضافه کرد: این شخص نیز برابر قانون مرتکب جرم شده و در اختیار دستگاه قضایی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در خصوص این حادثه، ۴ نفر دستگیر شده اند که با آن ها برخورد قانونی می شود.

سردار احمد علی گودرزی با اشاره به اینکه این فرد سرنشین خودرو لندکروز بوده است، تصریح کرد: خودرو متعلق به متهم اصلی نبوده بلکه متعلق به شخصی اهل بندر ریگ است.

وی با بیان اینکه از جمله جرائمی که از سوی متهم اصلی این حادثه سرزده، درگیری، فحاشی، تمرد و تعدی و ضرب و جرح مامور پلیس حین انجام وظیفه و ایراد خسارت (تخریب دوربین پلیس و ...) بوده است، افزود: این شخص دارای سوابق کیفری بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس اضافه کرد: متهم اصلی حادثه ، نه تنها در محل واژگونی خودرو و حادثه بلکه تا بیمارستان پلیس را تحت تعقیب قرار داده و اقدام به فحاشی و تهدید کرده است.

سردار احمد علی گودرزی در خصوص جزئیات حادثه  گفت: هفته گذشته همزمان با تعطیلات ، ماموران پلیس راه شیراز - کازرون متوجه خرابی یک خودرو در جاده می شوند که با درخواست صورت گرفته، اقدام به امدادرسانی می کنند که در هنگام امدادرسانی متوجه واژگونی یک خودرو لندکروز می شوند.

وی افزود: با وجود اینکه در این جاده علائم راهنمایی و رانندگی نشاندهنده ممنوع بودن سرعت بیش از ۸۰ کیلومتر است، اما با بررسی دوربین های پلیس، این خودرو لندکروز ۱۳۸ کیلومتر سرعت داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس تصریح کرد: با بررسی پلیس، مشخص می شود که خودرو لندکروز مصدومی نداشته است، و پس از آن پلیس، برای انجام وظیفه اقدام به یادداشت شماره خودرو می کند که متهم اصلی این حادثه، اقدام به فحاشی و ضرب و شتم پلیس می کند.

 در حال تکمیل...

 

متهم اصلی حمله به پلیس فارس دستگیر شد

متهم اصلی حمله به پلیس فارس دستگیر شد

متهم اصلی حمله به پلیس فارس دستگیر شد

متهم اصلی حمله به پلیس فارس دستگیر شد

 م/باشگاه خبرنگاران



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*