اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2151
تاریخ انتشار: 1393/06/26 23:47
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
صبح امروز طی آیینی که در تالار فرهنگ و با حضور دکتر کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان برگزار گردید جناب مهندس محمد رضا پاپی شهردار جدید اندیمشک را که پیش از این عضو شورای اسلامی این شهر بود.به عنوان سومین شهردار شورای چهارم معارفه کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از اندیمشک نیوز صبح امروز طی آیینی که در تالار فرهنگ و با حضور دکتر کاظمی نژاد مدیرکل امور شهری استانداری خوزستان برگزار گردید جناب مهندس محمد رضا پاپی شهردار جدید اندیمشک را که پیش از این عضو شورای اسلامی این شهر بود.به عنوان سومین شهردار شورای چهارم معارفه کردند.

لازم بذکر است که پیش از این مهندس محمد شریفی مقدم  سکان شهرداری اندیمشک را در دست داشت

کاظمی نژاد مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خوزستان با بیان اینکه در انتخاب شهرداران و وظایف شوراها هیچگونه دخالتی اعمال نمی شود اظهار داشت:شورا به عنوان عصاره جمهوریت نظام وظیفه انتخاب شهردار را برعهده دارد.
مدیر کل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری خوزستان با تایید وضعیت بحرانی شهرداری اندیمشک افزود:اندیمشک شهری با سابقه فرهنگی و علمی بوده که باید با تلاش جهادی چهره این شهر را در شان مردم آن ساخت و باید به گونه ای عمل کرد تا مردم از وضعیت خدمات شهری راضی باشند.

وی نسبت به رعایت بخشنامه ها و مقررات مربوط به جذب نیروی انسانی ،خودداری از هزینه های خارج از بودجه مصوب و اجرای وظایف و احیا حق عمران شهرداری ها تاکید کرد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*