اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2176
تاریخ انتشار: 1393/07/03 14:37
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات موجود تا چه اندازه به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار هستید؟ گفت: ضمن این که باید نگاه مان به کسب پیروزی باشد، باید توقف حریفان مان برابر خودمان و رقبا را از نظر امتیازگیری رصد کنیم تا بتوانیم در فرصت هایی که به دست می آید، خودمان را از جایگاهی که در آن قرار داریم، جدا و به سایر حریفان نزدیک تر کنیم و در مراحل بعد از آن ها فاصله بگیریم.

 

IMG_4216

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان به نقل از سایت باشگاه نفت مسجد سلیمان

مسعود رضاییان: استعفای آقای باقری ‌نیا به پیش از دیدارمان با پرسپولیس برمی‌گردد که آن موقع او را راضی کردیم که بماند ولی دیگر پس از بازی با نفت تهران تصمیم باقری‌نیا برای استعفا و این که توافق برای قطع همکاری داشته باشیم، قطعی شد.

 

 

 

راه آهن - نفت.م.س
پنج شنبه ۳ مهر ۱۳۹۳ 17:20

وی بیان کرد: به هر حال باز هم از او خواستیم که برای بازی با راه آهن بماند، چرا که نمی توانستیم در این فرصت کم، مربی‌ انتخاب کنیم و او هم پذیرفت تا پایان بازی با راه آهن، بماند.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره گزینه های هدایت این تیم، گفت: من دو سه گزینه را که در ذهن داشتم به هیات مدیره معرفی کردم تا آن ها نیز نظر نهایی شان را به من بدهند. به هر حال هیات مدیره هم، رقم و اعداد برای شان مهم است. در هر صورت پیشنهاد از من است و هماهنگی و تصمیم گیری با دوستان می باشد تا پس از باقری نیا با کادر جدید کارمان را آغاز کنیم. گزینه های ما خارجی، ایرانی و بومی هستند و اکنون نمی توانم اسمی از آن ها ببرم چرا که ممکن است قیمت ها بالا برود.

 

وی درخصوص شایعاتی مبنی برای این که لوکا بوناچیچ جزو گزینه های هدایت نفت است؟ گفت: خیر، او جزو گزینه ها نیست ولی خود من آقای لوکا را خیلی دوست دارم ولی تصمیمی که می گیریم به خاطر رفاقت با کسی نیست. بلکه تمام منافع و مصالح تیم مان مدنظر است و باید توجه کنیم موقعیت های که داریم با چه طور آدم هایی سازگار است.

((رضاییان در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر مذاکره این باشگاه با بهروز مکوندی تاکید کرد: طبیعی است که مکوندی نیز یکی از گزینه‌های ما باشد، مردم مسجدسلیمان علاقه ویژه‌ای به او دارند و در کار خود در باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز موفق بوده است.

این مدیرعامل اضافه کرد: در هر صورت گزینه داخلی و اصلی ما مکوندی بوده و این موضوع کتمان‌ناپذیر است.))

 

رضاییان ادامه داد: فقط بحث توانایی های مربی مدنظر نیست، بلکه بحث سازگاری آن با محیط های خاص نیز مدنظر است که برای ما خیلی مهم می باشد. ما باشگاهی نیستیم که همه چیز آن فراهم باشد و این طور نیست کسی که به این جا می آید لای پر قو باشد و هم چیز برایش فراهم باشد. ما مشکلات بسیاری داریم و باید در این زمینه با کسی که سرمربی می شود، صحبت کنیم و انتظاراتش را در حد امکانات ما، معقولانه کاهش دهد تا بتواند با ما کار کند، این خیلی مهم است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که سرمربی تیم چه زمانی انتخاب می‌شود؟ گفت: سعی ام این است که پس از بازی با راه آهن و ان‌شاءالله در اوایل هفته آینده که می خواهیم اولین تمرینات مان را انجام دهیم، سرمربی را به آن تمرینات برسانیم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: با گزینه های مورد نظر در حال مذاکره هستیم و البته هنوز آن چه مدنظر ما هست، حاصل نشده است. به هر حال در جریان مذاکره می توانیم هر روز کمی بیشتر به انتخاب سرمربی مورد نظر امتیاز دهیم. ما بودجه آن چنانی نداریم و مسایل مالی برای مان مهم است و باید این موضوع را هم پای میز مذاکره حل کنیم.

 

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که از زمانی که شما مدیرعامل باشگاه شده اید تا چه اندازه توانسته اید مشکلات مالی را حل کنید؟ عنوان کرد: مشکلات مالی مشکلات بنیادی و اساسی هستند. پرداخت درصدی از مبلغ قرارداد انجام شده است که من زحمتی در این زمینه نکشیده ام و اعضای هیات مدیره زحمت این کار را می کشند. من فارغ از این موضوع کار می کنم و کار من بیشتر در زمینه های ساختار تیم و باشگاه است.

 

رضاییان افزود: به هر حال به دنبال این هستیم تا زمانی که اسپانسر درست و حسابی، دائم و مناسب پیدا نکرده ایم، از طریق کانال های کوچک مبالغی را تزریق کنیم تا مشکلات مان را کمتر کنیم. امیدوار هستم تا پایان هفته آینده رساندن پرداخت پول به تمام بازیکنان تا 30 درصد را کامل کرده باشیم. پس از بازی ما با تیم فولاد خوزستان لیگ چندین روز تعطیل خواهد شد که در آن مدت خیلی از ساختارسازی‌ها، اصلاحات و ترمیم ها را انجام خواهیم داد.

 

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به مشکلات موجود تا چه اندازه به بقای تیم در لیگ برتر امیدوار هستید؟ گفت: ضمن این که باید نگاه مان به کسب پیروزی باشد، باید توقف حریفان مان برابر خودمان و رقبا را از نظر امتیازگیری رصد کنیم تا بتوانیم در فرصت هایی که به دست می آید، خودمان را از جایگاهی که در آن قرار داریم، جدا و به سایر حریفان نزدیک تر کنیم و در مراحل بعد از آن ها فاصله بگیریم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: روی کاغذ به نظر می آید ما نسبت به برخی از رقبایی که نزدیک ما هستند، در ادامه مسابقات فرصت بهتری برای کسب امتیاز داریم. اگرچه آن‌ها تیم‌های خوب، بزرگ و معتبری مانند ذوب آهن و ملوان هستند که نباید جایگاه آن ها هم در این رده ها باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*