اخبار عمومی
اعلام وصول 2
2221
تاریخ انتشار: 1393/07/07 23:00
پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
عبداله کعبی قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند: با توجه به شرایط ویژه آب و هوایی شهرستان های آبادان و خرمشهر تمام هزینه های انباشت شده آب و برق مدارس این شهرها را تا پایان شهریورماه سال جاری پرداخت می کند.
 

عبداله کعبی قائم مقام این سازمان در گفت وگو با ایرنا افزود: ادارات آموزش و پرورش شهرستان های آبادان و خرمشهر باید فهرست بدهی آب و برق مدارس را به سازمان منطقه آزاد اروند برای پرداخت بدهی ها ارائه دهند.

وی از اختصاص چهار میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از سوی سازمان منطقه آزاد اروند برای پرداخت بدهی های آب و برق مدارس آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: یکهزار کولر به منظور تجهیز سیستم سرمایشی مدارس شهرستان های آبادان و خرمشهر خریداری شده است.

قائم مقام سازمان منطقه آزاد اروند با تاکید بر لزوم تقویت ساختار فیزیکی مدارس افزود: 140 میلیارد ریال اعتبار برای تقویت ساختار فیزیکی و بالا بردن سطح کیفی آموزش مدارس آبادان و خرمشهر اختصاص یافته است.

وی تقویت بنیه و ساختار فیزیکی مدارس از طریق اختصاص بودجه مناسب را یادآور شد و اظهار کرد: توجه بیشتر به مناطق محروم و برنامه ریزی به منظور اعزام ائمه جماعات به دبیرستانهای آبادان و خرمشهر و بالا بردن سطح آموزش عمومی در منطقه از دیگر اقدامات منطقه آزاد اروند می باشد.

منبع: ایرنا



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*