اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224533
تاریخ انتشار: 1397/06/14 15:05
با توجه به اینکه روز گذشته با تصمیم هیات مدیره فولاد خوزستان سیروس پورموسوی از سرمربی گری فولاد کنار گذاشته شد خبرهای در فضاهای مجازی از بازگشت عبدالله ویسی به گوش می رسد.

عصرجهان؛ فیروز بیگلری-روز گذشته پس از نشست هیات مدیره فولاد خوزستان و بررسی نتایج ضعیف فولاد خوزستان در لیگ برتر تصمیم گرفته شد به همکاری با سیروس پورموسوی پایان دهند و مربی رومانیایی خود را تا انتخاب سرمربی جدید را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کنند.
اما قبلا از‌ قطع همکاری فولاد خوزستان با پورموسوی عبدالله ویسی نیز به خاطر عدم حمایت مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان از این تیم استعفاء داد هر چند که هیات مدیره به شدت مخالف استعفاء ویسی شد اما این سرمربی کاربلد و با دانش تصمیم جدایی خود را از این تیم گرفت.
عبدالله ویسی که امسال در لیگ برتر توانست تیم مدعی پرسپولیس تهران را در ورزشگاه آزادی متوقف کند بلافاصله چندین پیشنهاد دریافت کرد که این پیشنهادات را نپذیرفت.


اما از دیشب در فضاهای مجازی موج حمایت پیشکسوتان صاحب نام فوتبال استان از عبدالله ویسی جهت گرفتن سکان هدایت فولاد خوزستان به راه انداخته شد و با توجه به کنار رفتن پورموسوی از فولاد و از آن طرف هم استعفاء عبدالله ویسی از نفت مسجد سلیمان گمانه زنی ها در خصوص بازگشت ویسی به خانه خود(فولاد) زده شد که هنوز باشگاه فولاد خوزستان در این خصوص عکس العملی نشان نداده است.
حال باید با توجه به تعطیلی لیگ برتر به خاطر جان قهرمانان آسیا و اردوی تیم ملی آیا این گمانه زنی مبنی بر حضور عبدالله ویسی در فولاد خوزستان به واقعیت تبدیل خواهد شد یا اینکه فولاد تصمیم دیگری خواهد گرفت. اما آنچه که مشخص است شانس عبدالله ویسی برای گرفتن سکان هدایت فولاد خوزستان بیشتر است.
عبدالله ویسی سابقه قهرمان کردن استقلال صنعتی خوزستان را در لیگ برتر دارد و تاکنون هدایت تیم های مختلفی را در لیگ برتر از جمله سپاهان اصفهان، پیکان تهران، صبای قم و ... را بر عهده داشته است.

برچسب ها:
عبدالله ویسی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*