اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224540
تاریخ انتشار: 1397/06/14 19:38
با همکاری معتمدین و تعامل اهالی صورت گرفت؛
بخشدار مرکزی باشت: باتوجه به اینکه روستای بیدک علیا به علت عدم بازگشایی معابر و کوچه ها با مشکل گازکشی مواجه گردیده بود با همکاری مردم، روحانیون و مسئولان معابر بازگشایی گردید.

عصرجهان-اجرای عملیات بازگشایی معابر در روستای سرتنگ بیدک علیا با همکاری مسئولین و معتمدین و تعامل مطلوب اهالی روستا در حال اجراست.
مهردار انباز پور، بخشدار مرکزی باشت در حاشیه بازدید از این طرح گفت: باتوجه به اینکه روستای بیدک علیا به علت عدم بازگشایی معابر و کوچه ها با مشکل گازکشی مواجه گردیده بود که خوشبختانه با همکاری روحانیون محترم روستا حاج آقا هاشمی بیان و حاج آقا مظاهری و حضور روسای محترم بنیادمسکن، گاز ، آبفای روستایی، برق و رئیس شورای اسلامی بخش و دهیار روستا مشکل بازگشایی معابر حل گردید.
انبارپور ابراز داشت: با رفع مشکل بازگشایی، خوشبختانه مشکل شبکه گذاری گاز و شبکه آب شرب روستا مرتفع گردید و انشاء الله با اتمام پروژه بازگشایی معابر، روستا برای شبکه گذاری گاز آماده و مهیا می باشد.
وی خدمات رسانی به روستاها را نیازمند همکاری اهالی روستا دانست و با تقدیر از همکاری اهالی روستای سرتنگ بیدک علیا بیان داشت: بدون شک همکاری اهالی موجب ارائه خدمات مطلوب و مناسب خواهد شد.
انبازپور از مساعدت های فرماندار ، روسای محترم بنیادمسکن،آبفای روستایی، گاز و برق و روحانیون روستا، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و همچنین دهیار روستای بیدک علیا، تقدیر و تشکر کردند
مسعود شیرزاده، رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت نیز گفت: جهت اجرای عملیات بازگشایی در روستای سرتنگ بیدک علیاء همکاران ما در سال 96 و ابتدای سال 97 با ماشین آلات وارد روستا شدند ولی با توجه به مشکلات در شبکه آبرسانی موفق به اجرای عملیات نشدیم که خوشبختانه هفته گذشته با همکاری فرماندار، بخشدار ، روحانیون و معتمدین مشکلات رفع و اجرای عملیات بازگشایی شروع شد.
وی بیان داشت: روستای سرتنگ بیدک علیا تنها روستای بالای 20 خانوار در شهرستان باشت بود که به علت وجود مشکلات محلی ، اداره بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی شهرستان باشت تا کنون موفق به انجام عملیات بازگشایی نشده بود که خوشبختانه این موضوع با همکاری مردم، مسئولین و معتمدین محلی محقق شد.
وی ادامه داد: ماشین آلات بنیاد مسکن در روستای سرتنگ بیدک علیا مستقر شده اند و عملیات بازگشایی به نحو احسن در حال اجراست.
شیرزاده اضافه کرد: آنگونه که در طرح هادی پیش بینی شده بود بازگشایی در حال انجام است و امید است ظرف 20 روز آینده عملیات بازگشایی و زیرسازی انجام شود .
وی با تقدیر از فرزانه مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان به جهت مهیا کردن ماشین آلات و شرایط جهت اجرای این پروژه ابراز داشت: این امکانات جهت ارائه خدمات مطلوب به اهالی در اختیار اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان باشت قرار گرفته که جای بسی تقدیر دارد.
شیرزاده ابراز داشت: عملیات بازگشایی معابر موجب تسهیل در ارائه خدمات ادارات آب، برق ، گاز و برق در این روستا خواهد شد.
گفتنی است روستای بیدک علیا از توابع بخش مرکزی شهرستان باشت دارای 31 خانوار و 120 نفر جمعیت می باشد.
خبرنگار/فتح الله پوران پور



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*