اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224550
تاریخ انتشار: 1397/06/14 20:33
سرمربی تیم کشتی سینا صنعت ایذه عنوان کرد هدف ما کمک به پیکیره کشتی ایران است و فدراسیون نیز این موضوع را می داند ما شعار نمی دهیم بلکه در کمک کردن به کشتی عمل میکنیم.

عصرجهان؛فیروز بیگلری-ملک محمدی بویری سرمربی با دانش تیم کشتی سینا صنعت ایذه در مورد دو هفته ابتدایی لیگ برتر افزود: خدا را شکر هفته های ابتدایی لیگ برتر را با پیروزی آغاز کردیم و هم اکنون با دو برد در صدر جدول قرار داریم انشالله همینطور ادامه خواهیم داد و به هدفی که در سر داریم برسیم.


وی در رابطه با حضور چندین ساله کادر فنی در کنار خود اظهار داشت: ابتدا جا دارد از آقایان؛ بابک ولی محمدی، روح الله ده ملایی، حمزه احمدزاده، پویا بویری و حیدری به عنوان مربی و هوشنگ حاتمی به عنوان سرپرست تقدیر و تشکر کنم که بدون ذره ای چشمداشتی کمک می کنند در واقع این افراد از تجربه و دانش بالایی برخوردار هستند که قطعا در ادامه لیگ کمک شایانی به تیم خواهند کرد.
بویری با بیان اینکه در نیم فصل دوم بیشتر از آکادمی سینا صنعت ایذه استفاده خواهیم کرد، اظهار داشت: در آکادمی کشتی گیران جوان و آینده داری داریم که در نیم فصل دوم قطعا از آنها استفاده خواهیم کرد با توجه به اینکه فصل گذشته شاهین بداغی و امید محمودی جواب اعتماد ما را داد امسال نیز از وجود چند کشتی گیر نوجوان از آکادمی همچون نیما محمدی، ابوطالب مرادی در کنار شاهین بداغی و امید محمودی استفاده خواهیم کرد.
وی در ادامه در مورد لیگ امسال گفت: لیگ امسال نسبت به گذشته از تیم های قوی تشکیل شده و این موضوع به لیگ جذابیت بیشتری داد که جا دارد از فدراسیون کشتی به خاطر برگزاری لیگ منظم تقدیر کرد امسال هدف بزرگی در سر داریم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا به خواسته خود برسیم.
سرمربی کاردان و کاربلد تیم کشتی سینا صنعت ایذه در رابطه با برگزاری مسابقات جام قهرمانی باشگاه های جهان افزود: با توجه به اینکه چند دوره در ایران برگزار شد چند کشور درخواست میزبانی را داده است که بعید میدانم امسال جام باشگاه های جهان در ایران برگزار شود ما کار خود را میکنیم و انشالله بتوانیم برای کشور و اهتزاز پرچم مقدس کشور عزیزمان افتخار آفرینی کنیم.
ملک محمد بویری در پایان از مهندس هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک ، دکتر مصطفی سمالی فرماندار ایذه، مهندس غلامحسین اسدی زاده شهردار ایذه، هیات کشتی خوزستان، دکتر مجاهد مقصودی معاون فرماندار، اعضای محترم شورا شهر، دکتر فرهنگ محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش، مهندس میثم دادمرز رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه، دکتر دلاور اسماعیل وندی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه، مهندس بهنام مومنی رئیس کمیته کمیته امداد شهرستان ایذه، مهندس ایوب سرشار رئیس اداره برق، در مورد بحث میزبانی مسابقات که در ایذه برگزار شد که نهایت همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد. همچنین جا دارد از ابر مرد صنعت ایران جناب مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه که همچون سال های گذشته بدون زره ای چشمداشتی عاشقانه به کشتی و ورزش ایذه کمک می کند تقدیر و تشکر کنم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*