اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224594
تاریخ انتشار: 1397/06/18 16:01
یک مار سمی 1 متر و 10 سانتی متری در یک واحد منزل مسکونی توسط ماموران ایستگاه آتش نشانی ۱ شهرستان گچساران زنده گیری شد.

عصرجهان-از ابتدای سالجاری تاکنون 53 مار سمی توسط پرسنل ایستگاه ۱ و ۲ آتش نشانی دوگنبدان زنده گیری شده است.


کامبیز افشین پور  مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران گفت: با توجه به گرم شدن هوا برخی از جانوران موذی به منازل مسکونی می روند.
وی بیان کرد: یک مار سمی 1 متر و 10 سانتی متری در یک واحد منزل مسکونی توسط ماموران ایستگاه آتش نشانی ۱ شهرستان گچساران زنده گیری شد.
مسئول ایستگاه‌های آتش‌نشانی گچساران تصریح کرد: این زنده گیری مار سمی در یک منزل مسکونی در محله خیابان ثبت قدیم این شهرستان انجام شده است.
افشین پور عنوان کرد: ساعت 14: 16 دقیقه روز جمعه وجود این مار سمی به ایستگاه 1 آتش نشانی گچساران اعلام شد که سریعا مامورانایستگاه آتش نشانی ۱ به محل اعزام شد.
مسئول ایستگاه‌های آتش نشانی گچساران خاطرنشان کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون 53 مار سمی توسط پرسنل ایستگاه ۱ و ۲ آتش نشانی این شهرستان در منازل مسکونی و خودرو زنده گیری و در بیابانهای اطراف رها شده است.
افشین پور بیان کرد: به شهروندان توصیه می شود در صورت مشاهده کردن هر گونه جانوران سمی و خطرناک سریعا با آتش نشانی تماس گرفته و از هرگونه اقدام خودداری کنند.
وی توصیه کرد: با توجه به گرمای هوا، شهروندان جهت جلوگیری از ورود جانواران خطرناک اعم از مار و عقرب از پارک کردن خودرو در کنار چمن زارها خودداری و درب منازل خود را بسته نگه دارند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*