اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224598
تاریخ انتشار: 1397/06/18 23:33
یکی از مدیران کل حوزه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد بازداشت بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به استناد اخبار منتشر شده در رسانه ها یکی از مدیران کل حوزه عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تبانی در معاملات بازداشت شد.
پس از انتشار این خبر با یکی از مدیران ارشد داخلی دستگاهی که در مظان اتهام است تماس گرفتیم و صحت و سقم موضوع را پرسیدیم ایشان پاسخ دادند تا حدود ساعت 16 با مدیرکل تماس داشتم اما اکنون که رسانه ها تماس می گیرند با مدیرکل تماس گرفتم و گوشی تلفن ایشان خاموش است و بنده بی اطلاع هستم
لذا نمی توانیم خبر را تائید و یا تکذیب نمائیم




کانال تلگرام عصر جهان


ناشناس
|
Iran
|
1397/06/19 21:52
  +0

  -0
پاسخ
مدیرکل بازداشت شده کهگیلویه و بویراحمدی آزاد شد

منبع آگاه تاکیدکرد که مدیرکل بازداشت شده کهگیلویه و بویراحمدی ساعاتی پیش از بازداشت آزاد شده است.

وی که خواست نامش فاش نشود گفت: روز گذشته یکی از مدیران ارشد دستگاههای اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد بازداشت و امروز ظهر با قراردادن وثیقه ریالی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از بازداشت آزاد شده است.
این منبع موثق، دلیل بازداشت این‌مدیرکل را شکایت پیمانکار عنوان و اظهارداشت: طبق دستور قاضی پرونده این مدیرکل دستگاه اجرایی بازداشت و البته همه باید تابع قانون باشیم.
وی گفت: بررسی پرونده این مدیرکل از سوی دستگاه محترم قضایی در جریان بوده و فعلا مدیر بازداشت شده با قرار وثیقه آزاد شده است.
این منبع آگاه، اطلاعات دقیق از شاکی و یا شاکیان پرونده ارائه نکرد و یادآورشد: اطلاعی از شاکی یا شاکیان این پرونده ندارم.

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*