اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224600
تاریخ انتشار: 1397/06/19 00:19
در حالی که چند روز پیش کیوان بابادی از مدیرعاملی باشگاه نفت‌مسجدسلیمان استعفا داد و سرپرست باشگاه نیز انتخاب شد اما رییس هیات‌مدیره این باشگاه، مدعی شده است که بابادی مجددا مدیرعامل می‌شود.

عصرجهان-در حالی که کیوان بابادی مدیرعامل سابق باشگاه نفت‌مسجدسلیمان چند روز پیش از سمت خود استعفا داد و این استعفا نیز مورد موافقت اعضای هیات‌مدیره قرار گرفت و پیمان مولایی نیز به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد ولی بهادری رییس هیات مدیره این باشگاه شب گذشته هنگامی که روی خط برنامه فوتبال تا فوتبال شبکه خوزستان آمد، از برکناری مولایی و بازگشت دوباره بابادی خبر داد.


نکته جالب این است که در هیمن برنامه چند دقیقه بعد نیز مولایی سرپرست باشگاه روی خط آمد و با بیان این‌که اکنون به همراه چهار تن از اعضای هیات‌مدیره برای تماشای بازی تدارکاتی این تیم در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی حضور دارد، از بازگشت بابادی اظهار بی‌اطلاعی کرد و حتی گفت که به زودی برای انتخاب رییس هیات مدیره رای‌گیری خواهیم کرد و بهادری از نظر سنی، فعلا رییس هیات‌مدیره است.
مولایی، سرپرست باشگاه نفت همچنین در واکنش به بخش دیگری از صحبت‌های بهادری که مدعی شده بود او به دلیل رسمی نبودن امضایش از این سمت کنار گذاشته شده است، از در حال انجام بودن مراحل قانونی این کار خبر داد.
این صحبت‌های ضد و نقیض مسوولان باشگاه نفت‌مسجدسلیمان حاکی از اختلاف نظر بین اعضای هیات‌مدیره است و در حالی که به نظر می‌رسید که با انتخاب مرزبان به عنوان سرمربی، نفت کم‌کم از شرایط گذشته خارج می‌شود اما به نظر می آبد که این باشگاه همچنان با چالش و بحران مواجه است(ایسنا)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*