اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224618
تاریخ انتشار: 1397/06/19 19:18
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دو سه روز آینده ممکن است چند مدیر کلیدی استان تغییر کنند که چندین ماه روی این موضوع کار کرده‌ایم اما مشکلی همواره وجود دارد که یا این قبول نمی‌کند و یا آن قبول نمی‌کند.

عصرجهان-علی‌محمد احمدی عصر امروز در نشست با ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد که به همت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان در محل دفتر امام جمعه یاسوج برگزار شد با بیان این که مشکلات مردم دغدغه همه ماست اظهار کرد: دولت و مجموعه حاکمیت یک خانواده هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود با بیان این که افتراقی میان دفتر استاندار و امام جمعه و نماینده وجود ندارد خاطرنشان کرد: به نوبه خود در یک سال خدمتی که تاکنون در استان داشته‌ام از چارچوب فکری که برای خدمت به مردم و تقویت نظام بوده عدول نکرده‌ام.
این مسؤول با بیان این که استان کهگیلویه و بویراحمد از جهاتی ویژه است افزود: از این که مردم با هم همخون و برادرند بسیار خوشحالیم و همه مردم استان برای ما یکسان هستند و هرگز برای خدمت به همه آن‌ها به فکر تبانی و دور زدن قانون نیستیم.
وی در خصوص عزل و نصب مدیران و مشکلاتی که از این بابت در استان وجود دارد گفت: در دو سه روز آینده ممکن است چند مدیر کلیدی استان تغییر کنند که چندین ماه روی این موضوع کار کرده‌ایم اما  مشکلی همواره وجود دارد که یا این قبول نمی‌کند و یا آن قبول نمی‌کند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: استان شکل خاصی دارد و به اندازه کافی آدم در تهران وجود دارد که فرمایشات سایسی دارند و دغدغه استان را دارند!!.
احمدی با بیان اینکه بعضی از چیزها را در استان نهادیه کردیم افزود: از وظیفه خود تا توانستیم عدول نکردیم و در این راه با کسی هم تعارف نداریم و با بی‌قانونی برخورد کردیم و بعضی هم ناراحت شدند ولی الان فهمیده‌اند که لازم بوده است.
وی در خصوص یکی از دغدغه‌های ائمه جمعه که از مدیران پروازی در شهرستان‌های خود گلایه‌مند بودند اظهار کرد: از حراست و بازرسی می‌خواهیم که پی‌گیری‌های لازم انجام شود(فارس)



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*