اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224621
تاریخ انتشار: 1397/06/19 19:28
انداختن دوباره "FATF" به زمین دفتر مقام معظم رهبری، ظلم به رهبری است.

حشمت الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی سخنان مبنی بر مخالفت مقام معظم رهبری با FATF گفت: بعد از چندبار رد و بدل شدن نامه با دفتر مقام معظم رهبری در رابطه با FATFنهایتا ایشان اعلام کردند که خود دولت و مجلس تصمیم بگیرند یعنی این اختیار را به مجلس ودولت دادند. اینکه برخی نماینده ها و بعضی افراد می‌خواهند دوباره موضوع را به زمین دفتر مقام معظم رهبری بیندازند ظلم به خود رهبری است .

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس در گفت‌وگو با عصر ایران ادامه داد: به هر حال افراد بالغ و عاقلی در مجلس حضور دارند که طبق قانون اساسی صاحب رای هستند و باید طبق منافع ملی کشور و با حفظ شرایط صیانتی امنیت ملی کشور تصمیم شان را بگیرند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه FATF دردنیای امروز فیفای بانک‌هاست گفت: معتقدیم  فضای فکری مدیران  کشور و مردم را باید در چنین شرایطی به فضای تصمیم گیران بویژه کمیسیون امنیت ملی نزدیک کرد ودر همین راستا در  کمیسیون امنیت جلسه ای را با حضور روسای بانک‌ها داشتیم که نظرات آنها را نیز اخذ کردیم واین جلسات را ادامه خواهیم داد تا به نتایج خوبی برسیم.

ریس کمیسیون امنیت ملی تاکید کرد:ما از هر گونه مانع تراشی که ممکن است در راه تعاملات بانکی وخارجی کشور ایجاد شود جلوگیری خواهیم کرد و حتی در کمیسیون امنیت ملیاز بانک‌های دعوت کرده بودیم که بیشترین مناسبات خارجی را داشتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*