اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224631
تاریخ انتشار: 1397/06/20 21:21
ندای وحدت طلبی شعبان بهمئی؛
هر چند بنده انتقاداتی را از دعوت کنندگان داشتم اما برایم زجر اورست که بچه های انقلابی در همه جناح ها به دسته های مختلف تقسیم و بر سرهم بکوبند

عصرجهان؛ شعبان بهمئی-دیگربس است بحث احمدی نژاد را کوتاه کنید

اگر مردم ولایت مدار بهمئی پای سخنرانی احمدی نژاد امدند هدفشان زاویه گرفتن با نظام وانقلاب نبود من در میان مردم گشت و گزاری زدم حتی دعوت کنندگان احساسشان این نیست که احمدی نژاد با انقلاب و رهبری زاویه دارد حتی در بین مردم بهمئی شایعه شده بود که وقتی شورای تامین اجازه حضور احمدی نژاد را صادر نکرد تیم حفاظتی ایشان حاضر شدند و با دفتر رهبری هماهنگ شده و شورای تامین عقب نشینی کرد و دعوت کنندگان در حضور خود بنده به مردم اعلام کردند: که احمدی نزاد امروز اولین سخنشان در پیروی از ولایت است و مردم هم می بینند احمدی نژاد ازادانه سفر میکند ازادانه سخنرانی میکند و حرف دعوت کنندگان را باور می کنند

خوب خیلی از مردم حتی به عشق ولایت امدند و خیلی از مردم دوست دارند حرف سیاسیون پر طمتراق را بشنوند خیلی ها از سر کنجکاوی امدند سزاوار نیست به مردم ولایتمدار بهمئی انگ انحراف یا عدم بصیرت زده شود بنده قول میدم اگر ولایت اشاره ای کند مردم بهمئی تا پای جان ایستاده اند 

بعضی ها واقعا درد دلشان که گرانی و بیکاری و تورم را از هر زبانی بشنوند حرف دل خود میدانند و در شرایط عادی کشور از ان استقبال می کنند 

مسئولین محترم دارای صلاحیت اگر احمدی نژاد مشکل دارد چرا به او اجازه داده می شود که تریبون سخنرانی ایجاد کند چرا جلوی او را نمی گیرید تا بچه های انقلابی را به جان هم بیندازید و عده ای دیگر بابت سرزنش از حضور دلسرد شده و خانه نشین شوند

من هیچ انگی را که عدم پیروی از ولایت باشد را نسبت به مردم بهمئی نمی پذیرم چون در میان انها زندگی میکنم حس انقلابی انها را درک میکنم هر چند که این حس ولایتمداری نباید باعث غفلت از مشکلات مردم باشد 

هر چند بنده انتقاداتی را از دعوت کنندگان داشتم اما برایم زجر اورست که بچه های انقلابی در همه جناح ها به دسته های مختلف تقسیم و بر سرهم بکوبند

گذشته گدشت از همه برادران انقلابی و مردم عزیز و استان و کشور میخوام همانگونه که امام (ره)فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تابه مملکت اسیبی نرسد اتحاد و همدلی خود را حول محور ولایت حفظ کرده اون هم براساس اعتقادات دینی نه شخص پرستی و براساس قانون اساسی و مذهب شیعه گوش به فرمان حضرت ایت الله عظمی خامنه ای حفظم الله و تعالی باشیم و دیگران را فقط در چهارچوب قانون و مصلحت نظام برایشان احترامی قائل شویم

شعبان بهمئی آزاده جنگ تحمیلی-عضو مجلس ایثارگران و شورای اسلامی استان-عضو شورای شهر لیکک



کانال تلگرام عصر جهان


بهميي
|
Iran
|
1397/06/20 22:46
  +0

  -0
پاسخ
......
بهميي
|
Iran
|
1397/06/21 01:10
  +0

  -0
پاسخ
........

محتوای پیام قابل انتشار نیست

بخوان
|
Iran
|
1397/06/21 01:31
  +0

  -0
پاسخ
پاسخ «حمداله مبشری» به «شیخ پناهی»؛ آیا هر کس از اسب افتاد، از اصل هم افتاد!
---------------------------------------
فرمودید: دعوت دوستان در بهمئی خطایی بزرگی بود و از بی بصیرتی!! دعوت کنندگان مطلع باشند با هر سابقه‌ای باید منتظر بمانند! روزها، ماها، سال‌ها، سالیان، به آنها چپ، چپ نگاه می‌شود، چرا که بصیرت خود را از دست دادند!
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
پاسخ «حمداله مبشری» به «شیخ پناهی»؛ آیا هر کس از اسب افتاد، از اصل هم افتاد!
-------------------------------------
این ریشه تاریخی در چند هزار ساله دارد! قصد نداشتم مجدد نقد بر مصاحبه‌های دوستانم بزنم! اما چه کنم! من شروع کننده نبودم، کمی مجبورم
جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا پناهی
دوست خوبم، یادگار دوران دفاع مقدس درودتان باد
ای کاش مصاحبه نمی‌کردی! من را صدا می‌زدی مانند گذشته!
هنر نیروهای انقلاب چه شد؟ که باید درمنزل سنگر بگیرند و عطاب، خطاب بفرمایند؟
آن مجالسها، آن صداقتها، آن یک رنگیها چه شد!
فرمودید: تلفنی، پیام، مذاکره و... شد که دعوت نکنند! انشاءالله سایت‌های خبری این افاضات را اشتباهی نوشته باشند! کی؟ چگونه؟ کدام پیام، کدام تلفن اصلاً صحت ندارد!
کوتاه نقد کنم
اما انحراف: بانگ بلند انحراف را اولین بار کسانی سردادند که متهم به فتنه شدند! و آنرا علیه احمدی نژاد رسانه کردند. آن‌ها باند هاشمی و اعتدالی بودند که از آن شعار نتیجه گرفتند و امروز که هم ثمرش را گرفتند! آن شعار ارثیه‌ی ما شد تا برسر هم بزنیم و دیگران به ما بخندند!
کدام انحراف؟!
همان که از حلقوم اصحاب ملاء، مرفه و اشرافیت رسانه‌ای شد!؟ و آن دولت را بایکوت و ملت را از خدمت بی منت محروم کردند! آن روز که سخت‌ترین تحریم‌های بشری اعمال شد هیچ کس مانند امروز حرف و شعار وحدت سر نداد! گر چه وحدت شعار ماست و حق ملت ماست....
چرا آن روز نگفتند وحدت؟! (مثل امروز)!! یادمان نرود احمدی نژاد را ما نماینده امام زمان و یار مستضعفان و دولت انقلابی به مردم معرفی کردیم! اگر به هر دلیل از اسب پیاده شد، قرار نیست از اصل هم ساقط و بیافتد!
گوش به فرمان ولی باشیم... تفسیر نکنیم که قراین، دلایل و... کافی وجود دارد و او از ولی فاصله و زاویه درست کرد!
حتماً به دنبال آن، تفسیر دیگری
می‌کنیم که وظیفه خواص است
که عمل کنند تا ولی کمتر هزینه شود! آدرس تفاسیر را به ملت
بدهیم تا به استقبال احمدی نژاد
نروند...
حتماً آدرس کربلا را می‌دهید!! تفسیر آن در ایران وجاهت تاریخی ندارد.
فرمودید: دولت یازدهم محصول لج بازی احمدی نژاد و دعوایی او با لاریجانی و معطل کردن مجلس توسط لاریجانی و....: پس چرا فقط احمدی نژاد را انحرافی میدانید وحکم به تکفیرش می‌دهید! اما افتادن مملکت به دست یک خانواده مورد اعتراض نیست؟! یا باید منتظر باشیم تا از اسب بیافتند؟! یا آقا زادگی
به داد آنها رسید؟؟!
فرمودید: دعوت دوستان در بهمئی خطایی بزرگی بود و از بی بصیرتی!! دعوت کنندگان مطلع باشند با هر سابقه‌ای باید منتظر بمانند! روزها، ماها، سال‌ها، سالیان، به آنها چپ، چپ نگاه می‌شود، چرا که بصیرت خود را از دست دادند!
از این به بعد حکم ولایتمداری ساقط، و تا زنده هستند از این حکم برائت نمی‌گیرند! خدا به داد فرزندان آنها برسد، این کلام من را به پای انحرافم (بقول شما) نگذارید! به پایی سوابق تاریخی حسابش کنید!
فرمودید: حق با دکتر هدایت خواه نه فلانی.... عزیز من ضرورت این قضاوت نبود!!
این قضاوت هم حکم دادن به جای رهبری است!
دکتر هدایت خواه همچنان برادر من و استاد من، عزیز و بزرگ من و ایشان حی وحاضر زنده
و مدافع نمی‌خواهد من از ارادتمندانش بوده و هستم قرار نیست یکی محکوم و دیگری حاکم شود! ما نیاز داریم همدیگر را نقد کنیم!!
فرمودید: دوستان در بهمئی بررسی کنند، آیا احمدی نژاد با ولایت زاویه دارد یا خیر؟؟؟؟
دلاور دفاع مقدس:: چه فرقی دارد که ما بررسی کنیم یا نکنیم!
حضرت آقا، جنابعالی حکمت را هم برای احمدی نژاد صادر کردی
و هم برای دعوت کنندگان و هم مردم! ما منتظر عقوبت آن هستیم! فقط خدا به فریادمان برسد.
اما پاسخ کوتاهی عرض کنم: هر پدری فرزند فضول دارد.. اما ممکن ناخلف نباشد! حق رای و تنبه با پدر است! نه همسایه! آیا اباذر از علی (ع) اذن گرفت و علیه اشرافیت قیام کرد؟ چرا سلمان آنکاره نبود!
من از منتقدان احمدی نژاد در زمان صدارتش بودم ودوستان
فرماندار می‌د
ناشناس
|
Iran
|
1397/06/21 01:35
  +0

  -0
پاسخ
سریال ادامه‌دار واکنش به سفر «احمدی‌نژاد» به شهرستان بهمئی / پناهی «احمدی‌نژاد» را لجن خطاب کرد / سبحانی: شما چگونه «شخصیت‌های سیاسی» را بدون توجه به مردم، می‌کشید و زنده می‌کنید؟
-----------------------------------
محمود احمدی‌نژاد بعد از اتمام کارش در دولت دهم و موضع‌گیری‌هایش در دفاع از «بقایی» و «مشایی» و همچنین در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم سبب شد تا چهره‌های اصولگرا نسبت به او موضع دیگری بگیرند و به قول خودشان از وی فاصله بگیرند.
رئیس جمهور سابق ایران برای ایراد سخنرانی در یادواره شهدای 17 شهریور به شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد آمد که با استقبال مردم هم مواجه شد. سفر «احمدی‌نژاد» به استان کهگیلویه و بویراحمد موافقین و مخالفین زیادی هم داشت که نهایتاً او آمد و سخنرانی هم کرد. اما هنوز در باره این رفت و آمد در استان ما صحبت می‌کنند و نظر می‌دهند.
-----------------------------------
حجت‌الاسلام صفدر پناهی رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه حمعه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به استقبال از احمدی‌نژاد و سفر او واکنش نشان داد. پناهی می‌گوید که پیامکی به دوستان خودم دادم و به آنها گفتم که هر نوع استقبال از «احمدی‌نژاد» به نفع جریان انحرافی خواهد بود.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد، رئیس جمهور سابق ایران را لجن سیاسی نامید و تاکید کرد: وی مرده سیاسی نبوده بلکه لجن سیاسی است.
حجت‌الاسلام صفدر پناهی در گفت‌و گویی گفت: جریان آقای احمدی‌نژاد یک جریان انحرافی بوده که در خط ولایی نیست و موضع‌گیری‌ها و مخالفت‌های وی نشان می‌دهد که وی ولایی نیست.
وی با انتقاد از کسانی که رئیس جمهور سابق را به شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت کردند و از وی استقبال نمودند، اظهارداشت: در پیامی که به دوستان خود دادم به آنان گفتم که هرنوع استقبال از آقای احمدی نژاد به نفع جریان انحراف خواهد بود.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: جریان انحراف در مقابل جریان ولایی قرارگرفته و هر گونه آب به آسیاب این جریان ریختن اگرچه نامحسوس هم باشد به معنای زوایه گرفته با ولایت است.
پناهی بااینکه مشکلات کنونی کشور نتیجه و محصول لجبازی احمدی نژاد و لاریجانی است، تصریح کرد: هم احمدی نژاد آدم لجوج و بی سلیقه‌ای بود که وقت مملکت را گرفت و فقط مشغول جریان انحرافی بود و هم لاریجانی باوجود مشکلات اقتصادی کشور، وقت مجلس را درگیر با احمدی نژاد کرد.
پناهی، برگزاری آئین استقبال از احمدی نژاد در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد را هم سبب ایجاد حاشیه جدید برای مدیران دولت دوازدهم خواند و خاطرنشان کرد: مدیران دولت دوازدهم با وجود چنین حاشیه‌هایی از زیر بار پاسخگویی به مردم فرار کرده و شانه خالی می‌کنند.
وی گفت: به دوستانی که احمدی نژاد را به بهمئی دعوت کردند گفتم که دعوت از ایشان یک نوع فضاسازی است که به نفع دولت تمام می‌شود اما دوستان توجهی نکردند و از احمدی نژاد دعوت کرده و استقبال نمودند.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه روشن می‌باشد که جریان احمدی نژاد و مشایی یک جریان انحرافی است، یادآور شد:‌ متاسفانه مدارکی اکنون به دست آمده که جاسوس بودن مشایی اثبات شدنی است.
پناهی گفت: دوستان ما در بهمئی اشتباه کردند که احمدی نژاد را به این شهرستان دعوت کردند زیرا که ایشان را دیگر نمی‌توانیم ولایی بنامیم و معتقدم استقبالی که از وی شد به نفع جریان انحرافی بود.
بگفته وی سه دلیل برای استقبال از احمدی نژاد در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت و بیشترین استقبال کنندگان کسانی بودند که به سابقه خدمات احمدی نژاد در دولت نهم نگاه کرده و آن خدمات را به یاد دارند.
رئیس دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دسته دوم نیز ناراضیان از وضعیت کنونی بوده و دسته سوم نیز دوستان دعوت کنندگان بودند که به احترام دعوت کنندگان در استقبال از احمدی نژاد حاضر شدند.
پناهی با بیان اینکه خواص در مواجه با احمدی نژاد و جریان انحرافی باید نقش خوبی ایفا کرده و در راه درستی حرکت کنند، ادامه داد: دوستان ما که در شهرستان بهمئی از آقای احمدی نژاد دعوت کرده بصیرانه عمل نکردند.
وی در بخشی از سخنان خود باتاکید براینکه آقای مبشری و دوستان وی در بهمئی خطایی بزرگی کردند که از احمدی نژاد استقبال کردند، ادامه داد: من به دوستان در بهمئی گفتم که سابقه افراد نمی‌تواند ضامن حال فعلی آنها باشد.
رئیس دفت
علی
|
Iran
|
1397/06/21 08:40
  +0

  -0
پاسخ
عده ای نان به نرخ روز می خورند

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*