اخبار عمومی
اعلام وصول 2
224651
تاریخ انتشار: 1397/06/21 14:37
سید "مسعود صمدی نسب" از جوانان و فرهنگیان پرتلاش در آستانه ماه مهر و در حال انجام وظیفه به دلیل بروز حادثه دعوت حق را لبیک گفتند

انالله و اناالیه راجعون
به گزارش پایگاه خبری عصر جهان، با نهایت تاثر و تاسف اعلام می گردد سید "مسعود صمدی نسب" از جوانان و فرهنگیان پرتلاش در آستانه ماه مهر و در حال انجام وظیفه در دبیرستان نمونه دولتی امام حسین(ع) شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به دلیل بروز حادثه دعوت حق را لبیک گفتند

بنا به همین گزارش حدود ساعت 10 و 30 صبح امروز چهارشنبه و در آغازین روزهای دهه اول محرم مرحوم سید "مسعود صمدی نسب" در حال آذین بندی مدرسه به مناسبت بازگشائی مدارس، ایام محرم و هفته دفاع مقدس بود که متاسفانه از دیوار مدرسه سقوط کرد و سرانجام در بیمارستان بهبهان به سوی معبود شتافت
پایگاه خبری عصر جهان درگذشت این جوان برومند را به خانواده های محترم صمدی نسب، رام، رام نژاد، دهبانزاده، چمبری و جامعه فرهنگیان شهرستان بهمئی تسلیت عرض می نمایند.
رحمت واسعه الهی را برای آن عزیز سفر کرده و صبر بر مصیبت را برای بازماندگان از درگاه ایزد منان مسئلت داریم

شهرستان بهمئی به مرکزیت شهر لیکک از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد است

صادق جریده مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی به همین مناسبت پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام
درگذشت همکار فداکار و تلاشگر عرصه تعلیم و تربیت،  جوان نمونه حیا ، ادب و اخلاق، مرحوم مغفور آقای *سید مسعود صمدی نسب* در ماه عزای سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و در آستانه بازگشایی مدارس ، در حین انجام وظیفه ، کاممان را بی نهایت تلخ کرده و موجب  تألم و تأثر خاطر جامعه فرهنگیان شهرستان بهمئی، دوستان و آشنایان گردید.
اندوه ما در غم از دست دادن این عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم آرزو کنیم که وسعت صبر خانواده ی این همکار عزیز به اندازه ی دریای غم شان باشد.
تلاش های صادقانه ، رفتارهای متین و سرشار از مهر و محبت او که همواره در عمق وجود فرهنگیان و دانش آموزان ریشه دوانده، هرگز فراموش نمی شود.
ایشان لحظه لحظه های جوانی خود را نردبانی ساخت تا دانش آموزان به باغ دانایی و توانایی درآمده و در فضای عطرآگین بوستان معرفت الهی تنفس نمایند. دریغا تقدیر بر آن شد که شمع وجودش زودتر خاموش گردد و گل های با طراوت بوستان تعلیم و تربیت به سوگ و ماتم ایشان بنشینند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده داغدار صمدی نسب و سایر منسوبین ، مصیبت درگذشت فرهنگی فرهیخته مرحوم سید مسعود صمدی نسب را به جامعه فرهنگیان تسلیت و تعزیت عرض نموده ، برای ایشان از درگاه خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر مسئلت می نمایم .
صادق جریده
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*